piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

    Zobacz również

    Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników. Dział kontrolujący jakość rozmów to już nie tylko wychwytywanie błędów, ale coraz częściej także weryfikowanie umiejętności – również sprzedażowych – konsultantów Telmon.

    - Reklama -

    Informacje dostarczane przez tę komórkę wykorzystywane są zarówno w dziale szkoleń, jak i całym pionie operacyjnym. Jest to narzędzie weryfikacji negatywnych oraz pozytywnych działań pojawiających się w prowadzonych przez Telmon kampaniach telemarketingowych.

    Dążąc do świadczenia usług najwyższej jakości, wiemy, że lepiej zapobiegać błędom, niż potem je naprawiać. Dlatego staramy się na bieżąco pracować z konsultantami, informować o obowiązujących procedurach i zmianach – mówi Aneta Malinowska, pracownik Działu Monitoringu i Jakości Rozmów.

    Coraz większą cześć naszej codziennej pracy stanowią coachingi indywidualne mające na celu ciągłe zwiększanie świadomości naszych konsultantów co do tego, jak ważną rolę w naszej firmie odgrywa jakość oraz profesjonalizm wykonywanych rozmów z klientami – opowiada Marta Fijałkowska.

    Praca działu przynosi wymierne korzyści firmie oraz jej klientom. W Telmon dzięki analizom i obserwacjom pracowników działu udało się wprowadzić wiele nowych zasad oraz wytycznych, które już znacząco poprawiły jakość rozmów konsultantów. Na tym firma nie poprzestaje.

    Cały czas podejmujemy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie przede wszystkim satysfakcji klienta z jakości przeprowadzanych rozmów z naszymi konsultantami. Nasi klienci i dostawcy baz też zauważyli pozytywne zmiany wynikające z szybkiego reagowania na każdy, nawet najmniejszy błąd konsultanta – tłumaczy Bartosz Kawka, trener w Telmon.

    Już niebawem dział powiększy się o nową osobę, która wesprze kontrolę jakości rozrastającego się projektu platformy n. Firma planuje także wzmocnić znaczenie liderek we wspomaganiu pracy supervisorów.

    ŹródłoTelmon
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...