środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Serce i Rozum najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku

    Zobacz również

    Profil Serce i Rozum z ponad 1,6 mln fanów jest już najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Na ten sukces złożyły się przede wszystkim konsekwentnie realizowana strategia prowadzenia profilu oraz niesłabnąca popularność obu postaci.
    Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka

    - Reklama -

    strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange.

    Fanpage Serca i Rozumu poprzez zabawę wprowadza w świat ofert Orange w lekki i przyjazny sposób. Atrakcyjny kontent na profilu zapewnia i gwarantuje rozrywkę, podtrzymuje zaangażowanie i powoduje, że fanów wciąż przybywa. To wartość dodana dla całej platformy komunikacyjnej i miejsce interakcji z jej miłośnikami – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji.

    W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

    W ubiegłym roku 409 wpisów wywołało ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. udostępnień. W sumie w ciągu roku ponad 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na Facebooku.

    Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky. Autorami postaci Serce i Rozum oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...