czwartek, 16 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Raport Ericsson ConsumerLab przedstawia cyfrowy świat Generacji Z w Indiach

    Zobacz również

    Nowy raport Ericsson ConsumerLab zatytułowany „Cyfrowe życie Generacji Z” opisuje wpływ rozwiązań technologicznych na życie młodych mieszkańców indyjskich miast, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. Okazuje się, że nawet w najmłodszej grupie wiekowej (9-11 lat) występuje znaczny poziom przyswojenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych, a procent użytkowników korzystających z mobilnego Internetu jest podobny jak w przypadku starszej młodzieży.

    - Reklama -

    Fredrik Jejdling, dyrektor regionu Ericsson Indie, powiedział: -Raport prezentuje doświadczenia dynamicznej grupy konsumentów. Ci młodzi ludzie będą w przyszłości kształtować rynek usług mobilnych w naszej branży.

    Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii szerokopasmowej komunikacji mobilnej, usług zarządzanych i systemów OSS/BSS. Przeprowadziliśmy szczegółowe badania, by pomóc współpracującym z nami operatorom zidentyfikować nowe trendy pojawiające się wśród klientów — dodał Fredrik Jejdling.

    Jednym z głównych ustaleń raportu jest wzrost liczby najmłodszych użytkowników telefonów komórkowych: już 30 milionów spośród 69 milionów członków Generacji Z zamieszkałych w miastach dysponuje takim urządzeniem. 21% indyjskich dzieci i młodszych nastolatków z tej grupy korzysta z mobilnych usług internetowych w takim samym stopniu, jak starsza młodzież. W przypadku młodszych grup wiekowych można nawet zaobserwować większe prawdopodobieństwo pewnych zachowań, na przykład ściągnięcia filmu z serwisu YouTube co najmniej raz w tygodniu. Dzieci spędzają codziennie około siedem godzin na używaniu gadżetów w telefonach komórkowych, oglądaniu telewizji i korzystaniu z konsol do gier. Łącznie 58% przedstawicieli Generacji Z zamierza zrezygnować z oglądania telewizji na rzecz korzystania z Internetu za pomocą telefonu komórkowego.

    Coraz istotniejsze stają się mechanizmy społecznościowe. 77% badanych członków Generacji Z wyraża niezadowolenie z jakości usług w tym obszarze. Młodzi ludzie oczekują natychmiastowego rozwiązania problemów i uzyskania odpowiedzi na pytania, i to również za pośrednictwem takich mechanizmów.

    Poziom wykorzystania szerokopasmowej transmisji mobilnej w tym segmencie zależny jest od uwarunkowań rodzinnych. Rodzice korzystający z takich rozwiązań chętniej zapoznają swoje dzieci z nowymi możliwościami. Obecnie 3 miliony użytkowników szerokopasmowej komunikacji mobilnej zamieszkałych w indyjskich miastach to osoby poniżej 18. roku życia. Ponadto 35% użytkowników niekorzystających z tej technologii i posiadających odpowiednie urządzenia zamierza jej użyć w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

    Jedynie jedna trzecia rodziców jest w stanie kontrolować komunikację dzieci ze światem zewnętrznym. Osoby takie oczekują od dostawców udostępnienia usług umożliwiających zarządzanie i monitorowanie wykorzystania telefonu komórkowego i Internetu przez młodszych członków rodziny. Aż 76% rodziców chciałoby uzyskać od usługodawców rejestr połączeń oraz wiadomości wysyłanych przez dzieci, a 63% byłoby zainteresowanych aplikacją, która blokowałaby niepożądane treści. Co ciekawe, 30% użytkowników w grupie wiekowej 9-18 lat korzysta z filtrów prywatności, uniemożliwiających innym osobom podejrzenie zawartości wyświetlacza telefonu.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...