niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Polska firma buduje Midastry – eBay dla milionerów

    Zobacz również

    Polski softwarehouse Risen stworzy pierwszą platformę społecznościowo-handlową dla milionerów i miliarderów. Midastry połączy ze sobą coraz większą grupę HNWI (High-Net-Worth-Individuals), udostępniając oferty inwestycyjne dla najbardziej wyrafinowanych odbiorców, unikatowe przeżycia, prestiżowe nieruchomości i luksusowe przedmioty niedostępne nigdzie indziej na rynku. Projekt jest realizowany dla Direct Opportunities Network.

    - Reklama -

    Biznesmeni,  topowi  sportowcy,  arystokraci -wszyscy kojarzą się z bajecznymi majątkami i
    możliwościami przekraczającymi wyobrażenia zwykłego śmiertelnika. Tylko co zrobić, jeżeli
    można kupić wszystko? Jak się wyróżnić, jeżeli kolejne miliony dolarów nie św
    iadczą już o prestiżu? Wciąż wzrasta liczba osób, u których wartość płynnych aktywów przekracza 1 mln dolarów. Badania opublikowane przez Capgemini w World Wealth Report 2017 pokazują, że w  Europie  liczba  HNWI  (High-Net-Worth-Individuals)  to  4,5  mln  osób, których wartość jest
    szacowana na blisko 15 bln dolarów. W samej Polsce mieszka ponad 40 tys. HNWI -zgodnie z raportem KPMG “Luxury Goods Market in Poland 2016”.

    – Dla Risen tworzenie Midastry to wielkie wyróżnienie. Nasze kompetencje technologiczne i
    doświadczenie  w  prowadzeniu  podobnych  projektów  przekonały  właścicieli  DON,  że
    stworzymy  platformę  spełniającą  oczekiwania  klientów  z  grupy  HNW
    I – mówi  Sebastian
    Opałczyński
    , Dyrektor IT w Risen.

    Nowy projekt bardzo nas cieszy zwłaszcza patrząc na doświadczenie biznesowe naszego partnera. Piotr  Nietrzebka,  Dyrektor  Operacyjny  dodaje –W  Risen  wszystkie  projekty  traktujemy  jak własne dbamy o każdy detal i niezawodność. Jednak lata doświadczenia uświadomiły nam, że  doskonała  technologia  to  tylko  część  biznesu i  dlatego  podpowiadamy  klientom  jak sprawdzić czy dane rozwiązanie jest potrzebne na rynku lub jak je lepiej dopasować. Myślę, że  świadomość  tego  była  kluczem  do  pozyskania  zaufania  DON,  który  powierza  nam tworzenie tak ekscytującego produktu jak Midastry.

    Współpraca Risen z Direct Opportunities Network obejmuje zaprojektowanie i stworzenie od
    podstaw platformy Midastry, gdzie dostępne będą m.in. supersamochody, luksusowe jachty,
    nieruchomości czy prestiżowe wydarzenia. Firma zbudowała m.in. platformę Kolomnie.pl,
    która miesiąc po oficjalnym otwarciu mogła się pochwalić 100 tys. unikalnych użytkowników
    miesięcznie.  Wcześniej  klientami  firmy  były  takie  marki  jak:  Pracuj.pl,  Tauron,  czy  PPG
    (właściciel marki Dekoral).

    – HNWI  i  UHNWI  to  bardzo  wymagające  grupy,  które  potrzebują  kompleksowej  oferty
    możliwości inwestycyjnych i networkingowych na wysokim poziomie. Midastry jest dla nich
    takim rozwiązaniem, bo łączy unikatowe oferty, doradztwo i pewność co do kontrahenta oraz
    samej  inwestycji –
    mówi  Boris  Miljevic,  Ambasador  Marki  Direct  Opportunities  Network.
    Wybór Risen nie był przypadkowy. Doświadczenie jakie posiada firma i zrozumienie potrzeb
    biznesowych projektu Midastry przekonały nas do takiej decyzji.

    Trendy  światowe  dotyczące  bogacenia  się  społeczeństwa  potwierdzają,  że  dedykowane
    rozwiązania dla HNWI i UHNWI będą coraz bardziej potrzebne. Oczekiwania klientów z tych
    segmentów  wymuszają  na  rynku  wprowadzanie  kompleksowych  możliwości  zarówno
    inwestycyjnych,  jak  i  zakupu  prestiżowych  dóbr  luksusowych,  które  będą  odpowiednio
    ocenione, akredytowane i zweryfikowane.

    ŹródłoReisen
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...