piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Panasonic wprowadza smartfony na rynek europejski

    Zobacz również

    Firma Panasonic poinformowała dziś, że od marca 2012 r. rozwinie działalność w segmencie smartfonów na rynku europejskim. Firma ogłosiła także, że w roku finansowym 2016, który kończy się 31 marca 2016, planuje osiągnąć cel ogólnoświatowej sprzedaży smartfonów (wyłączając Japonię) na poziomie 9 milionów sztuk. Europa będzie pierwszym etapem rozwoju na rynku globalnym. Obecnie na ogólnoświatowym rynku telefonów można zaobserwować wzrost popularności smartfonów.

    - Reklama -

    Panasonic planuje wykorzystać te tendencje i wprowadzić w marcu 2012 r. na rynku europejskim swój pierwszy globalny model tego typu urządzenia.

    Najważniejsze cechy smartfona Panasonic to:

    1. Ultrasmukłe wzornictwo nawiązujące do kształtu litery D.
    2. Wysokiej jakości ekran Quarter HD (QHD) OLED o przekątnej 4,3 cala.
    3. Odporność na wodę i kurz.

    W dalszej kolejności Panasonic poszerzy swoją ofertę, planując sprzedaż 1,5 miliona smartfonów w Europie w przyszłym roku finansowym. W roku finansowym 2016 Panasonic planuje natomiast sprzedaż 15 milionów sztuk w skali globalnej, w tym 9 milionów w Europie, Azji, Chinach i USA oraz 6 milionów w Japonii (z czego pięć milionów to smartfony).

    W kwietniu tego roku, przed reorganizacją planowaną na styczeń 2012 r., Grupa Panasonic powołała Systems & Communications Company (SNC), która zajmuje się produktami i usługami związanymi z systemami, sieciami i komunikacją komórkową. W ramach tej firmy Panasonic zmaksymalizuje swoje zasoby wewnętrzne — wykorzysta między innymi istniejącą już fabrykę w Malezji. Telefony tworzone obecnie na rynek japoński  pochodzą z tej fabryki  i będzie ona także produkować zapowiedziany pierwszy model globalny.

    Panasonic będzie nadal poszerzać swoją ofertę produktów i zwiększać sprzedaż. Proces ten będzie mieć szybkie tempo dzięki wykorzystaniu zasobów technologicznych oraz badawczo rozwojowych grupy, a także jej jednostek produkcyjnych i przedstawicielstw handlowych na całym świecie. Przyczyni się to do wzmocnienia działalności badawczo rozwojowej i produkcyjnej, a także struktury handlowej i konkurencyjności produktu.

    ŹródłoPanasonic
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...