sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: Oglądanie reklamy może być o wiele ciekawsze

    Zobacz również

    Co powiecie na możliwość samodzielnego decydowania o tym, jak ma się potoczyć akcja filmu? Kiedyś brzmiało to jak Science Fiction, ale mamy przecież XXI wiek i telewizja jest interaktywna – sami wybieramy, co i kiedy chcemy zobaczyć. Teraz taka interaktywność wchodzi także do reklam Orange. Właśnie rusza pierwsza tego typu kampania przygotowaną dla oferty Orange Love. W ciągu kilku najbliższych dni Orange wyśle do wybranych klientów SMS lub e-mail z personalizowanym linkiem

    - Reklama -

    który po kliknięciu zaprowadzi ich do filmu. Zobaczymy w nim znanego z reklam wujka, który lubi się zakładać. Tym razem będziemy mogli podglądać go w wielu różnych, życiowych sytuacjach.

    Jakich?
    Hmmm… I tu dochodzimy do sedna sprawy. Sami zdecydujemy w jakich. Wybieraj to, co Cię interesuje

    Oglądając film każdy z nas będzie mógł zdecydować o wyborze alternatywnych scen. Ich tematyka w humorystyczny sposób opowiada o możliwościach, jakich dostarczają poszczególne usługi pakietu Orange Love. Wybieranie jest banalnie proste – wystarczy kliknąć jedno z dwóch okienek z tytułem kolejnej sceny.  Film można oglądać wielokrotnie, za każdym razem dokonując innych wyborów i odkrywając wcześniej nie oglądane scenki.

    Wujek reklama
    https://orangeplayer.audiencevideo.com/filmypreview7/chce_poznac_sekrety_wujka_miasto/chce_poznac_sekrety_wujka_miasto_10005_hq.mp4
     
    Technikalia
    Kampania wysyłki SMS-ów i e-maili potrwa do 4 kwietnia. Planujemy dotrzeć do około 300 tysięcy klientów, którym chcemy opowiedzieć o zaletach szybkiego internetu światłowodowego, nowoczesnej telewizji cyfrowej 4K, a także możliwościach telefonu, z których być może nie zdawali sobie sprawy.

    Za kreację odpowiada Imagine i Videomill, która jest także producentem, reżyserem całości jest Adam Gołub.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...