niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    ING ma najlepsze social media

    Zobacz również

    ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Wyboru dokonali internauci oraz jury składające się z ekspertów branżowych. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz trzeci. ING Bank Śląski doceniono za zaangażowanie, pomysły, komunikację z klientami, a także reagowanie na problemy i odpowiedzi na pytania w mediach społecznościowych.

    - Reklama -

    Jak podaje redakcja, – ING zdominowało najbardziej multimedialne kanały mediów społecznościowych: YouTube i Instagram. Poprzez publikację ciekawych treści udało im się dotrzeć do wielu użytkowników, co bezpośrednio skutkowało dalszym wzrostem liczby subskrybentów i obserwujących. Warto tu zwrócić uwagę na intensywne działania ING, które pod koniec marca doprowadziły do osiągnięcia łącznej liczby ponad 140 tys. subskrybentów na YouTube i ponad 7,5 tys. obserwujących na Instagramie.

    ING jest najchętniej obserwowanym bankiem na Twitterze, Instagramie i YouTubie. Nasze filmy na YouTubie mają ponad 141 mln obejrzeń – najwięcej ze wszystkich banków w Polsce. Social media wykorzystujemy nie tylko do wsparcia naszego biznesu, ale również angażujemy się w akcje społeczne. W kampanii „Dobry głos dla firm” zachęcamy Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, produktach  czy usługach, z których korzystają. Z Kasią Nosowską zamieniamy je w piosenki, które stają się klipami reklamowymi tych firm. W ten sposób pomagamy firmom mieć więcej klientów, a przy okazji walczymy z hejtem w internecie –  bo dobre słowo nic nie kosztuje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

    ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

    •     Facebook – blisko 250 tys. obserwujących
    •     YouTube – ponad 150 tys. subskrybujących
    •     Twitter – prawie 20 tys. obserwujących
    •     LinkedIn – ponad 12 300 obserwujących
    •     Instagram – 7 500 obserwujących

    Ranking Złoty Bankier to największe w kraju badanie poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i komunikacji w social media, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku finansowym. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz.

    ŹródłoING
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...