wtorek, 30 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson utrzymuje pozycję lidera w Operations Support Systems

    Zobacz również

    Gartner Inc. po raz trzeci z rzędu uwzględnił firmę Ericsson w Operations Support Systems Magic Quadrant Gartnera. Bogata, wiodąca na rynku oferta OSS oraz profesjonalne usługi stymulują rozwój sieci, usług i elastycznych rozwiązań oferowanych przez operatorów na całym świecie. Obejmuje ona wsparcie w każdej fazie cyklu wdrażania innowacji, wchodzenia na nowe rynki czy budowania ekosystemów współpracy.

    - Reklama -

    Gartner, wiodąca firma w dziedzinie badań i doradztwa IT, oceniła dostawców w tegorocznym raporcie opartym na możliwościach całościowego wdrożenia wizji.

    Kompleksowe doradztwo, integracja systemów, usługi zarządzania i pakiety oprogramowania oferowane przez firmę Ericsson zaowocowały jej statusem lidera i doskonałego partnera dla operatorów na całym świecie. Oprogramowanie i usługi firmy Ericsson pomagają w zarządzaniu skomplikowanymi rozwiązaniami i zmniejszają ogólne koszty utrzymania dzięki unikalnym, kompleksowym kompetencjom, doświadczeniu i możliwościom technicznym w dziedzinie działań i sieci. Obecnie Ericsson wspiera ponad 900 wdrożeń OSS na świecie.

    Wierzymy, że lepsza pozycja firmy Ericsson na osi kompletności wizji OSS Magic Quadrant Gartnera kolejny raz potwierdza słuszność naszej strategii i ostatnich przejęć. Nasza rola lidera rynku opiera się na naszym kompleksowym, fabrycznie zintegrowanym, modułowym pakiecie OSS, który zwiększa satysfakcję klienta przy równoczesnym obniżeniu kosztów i wzroście przychodów – mówi Per Borgklint, wiceprezes i dyrektor Business Unit Support Solutions w firmie Ericsson. – Ericsson cieszy się, z uznania dla swojej kompletności wizji i możliwości jej wdrożenia.

    OSS Magic Quadrant ocenia dostawców, którzy sprzedają kompleksowe rozwiązania dla operatorów usług komunikacyjnych w zakresie zapewniania usług, realizacji, zarządzania zamówieniami i katalogami, nowych infrastruktur OSS wspierających SDN/NFV oraz poprawy satysfakcji klienta.

    Aby sprostać wymaganiom klienta, operatorzy muszą stale poprawiać jego doświadczenia, poszukiwać nowych źródeł zysku i zwiększać efektywność swoich działań. Ericsson pomaga operatorom we wdrożeniach za pomocą całościowych, zunifikowanych pakietów oprogramowania OSS/BSS oraz oferuje światowej klasy doradztwo, integrację systemów i możliwości wynikające z dobrze zarządzanych usług.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...