niedziela, 5 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TapOn umożliwia promocje i konkursy przez komórkę podczas imprez masowych

    Zobacz również

    TapOn uruchomił usługę pozwalającą prowadzić konkursy i promocje za pośrednictwem telefonów komórkowych wśród uczestników imprez masowych. Jej oficjalny start miał miejsce 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła, podczas koncertu z okazji X-lecia DIIL – marki odzieżowej, którą stworzyli raperzy Bilon i Wilku. TapOn był technologicznym partnerem DIIL podczas tego wydarzenia.

    - Reklama -

    Usługa pozwalająca prowadzić promocje i konkursy wśród uczestników imprez masowych to kolejna funkcja TapOn – systemu do budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Rozwiązanie działa na terenie ustalonym przez organizatorów, np. wyznaczonym przez ściany sali koncertowej, zarys obiektu sportowego lub specyfikę określonego terenu. Mobilna aplikacja TapOn pozwala komunikować się z uczestnikami wydarzenia od chwili jego rozpoczęcia, a następnie utrzymać nawiązane relacje w przyszłości. Używa m.in. funkcji meldunku na Facebooku, dzięki czemu fani mogą dodatkowo promować imprezę i jej partnerów. Żeby wziąć udział w konkursie, promocji czy badaniu opinii na temat marki lub produktu sponsorującego wydarzenie, wystarczy zainstalować aplikację TapOn na swoim telefonie. Pozwala ona na wysyłanie użytkownikom informacji na komórkę, a także adres e-mail. Nabiera to szczególnego znaczenia przy wydarzeniach wielodniowych i cyklicznych, np. dużych festiwalach czy rozgrywkach sportowych.

    Podczas koncertu z okazji X-lecia kultowej marki odzieżowej DIIL został przeprowadzony konkurs z użyciem TapOn. Mogł w nim wziąć udział każdy z uczestników imprezy. Wystarczyło posiadać w telefonie aplikację TapOn lub pobrać ją po wejściu na imprezę i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Dla zwycięzców przygotowano sto koszulek marki DIIL z serii limitowanej oraz rabaty do wykorzystania w sklepach sieci Hempszop.

    Promocje i konkursy w TapOn podczas imprez masowych mogą być dostępne wyłącznie na terenie danej imprezy, który wyznaczają np. zarys budynku czy powierzchnia obiektu sportowego – mówi Michał Filipek pomysłodawca TapOn. – Takie podejście pozwala nagradzać i budować relacje z osobami, które zapłaciły za bilety i są realnie zainteresowane danym rodzajem muzyki lub sportu – dodaje Michał Filipek.

    Koncert, podczas którego zadebiutowała nowa funkcja TapOn, odbył się 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła. Na scenie wystąpiło wielu uznanych muzyków, m.in.: Bilon, Wilku, Żary, Paluch, Lukasyno, Jongmen, HZD/Hazzidy, JWP/BC, TMS, BRZ, Dixon37, Pono, Kaczy-Proceder, Bas Tajpan, Sokół, Kali, Szwed SWD, DJ Gram, DJ Steez, Junior Stress, Rychu Peja, Ras Luta, Ryfa Ri, Centrum Strona i Cywil.

    ŹródłoTapOn
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...