niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Tani mechanik i laweta prosto ze samrtphone’a

    Zobacz również

    Mondial Assistance, lider rynku assistance w Polsce, udostępnił wszystkim użytkownikom smartphone’ów darmową aplikację służącą do szybkiego wzywania pomocy w razie wystąpienia problemu z pojazdem. Korzystanie z aplikacji nie wiąże się z wcześniejszym podpisywaniem jakiejkolwiek umowy – z usług fachowców Mondial Assistance można skorzystać bez posiadania polisy. Aplikacja jest dostępna dla wszystkich popularnych w Polsce systemów operacyjnych dla smartphone’ów.

    - Reklama -

    Korzystanie z aplikacji Mondial Assistance jest bardzo proste. Aby uzyskać połączenie z konsultantem, wystarczą dwa kliknięcia – otworzenie aplikacji i wybór ikony domu lub samochodu (zależnie, w którym przypadku potrzebujemy pomocy). Aplikacja dzięki wbudowanemu geolokalizatorowi skraca również czas oczekiwania na nadjeżdżających fachowców oraz samą rozmowę z konsultantem. Oznacza to, że klient nie musi już tłumaczyć, w którym miejscu się znajduje. Ta funkcjonalność jest przydatna szczególnie w przypadku kierowców, którzy dużo podróżują i mogą mieć problem z określeniem miejsca, w którym się znajduje.

    Szerokie udostępnienie aplikacji Mondial Assistance jest kolejnym krokiem w wykorzystywaniu nowych technologii przy rozwijaniu usług assistance. Coraz więcej Polaków użytkuje smartphone’y, a dostępne dane wskazują, że odsetek ten będzie się stale zwiększać – mówi Agnieszka Walczak, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Mondial Assistance. – Tworzenie narzędzi takich jak aplikacje mobilne jest z jednej strony wyjściem naprzeciw stale powiększającej się grupie użytkowników smartphone’ów, a z drugiej tworzeniem nowych rozwiązań udoskonalających istniejące dotychczas produkty pomocowe – dodaje Agnieszka Walczak.
     
    Z aplikacji Mondial Assistance mogą korzystać zarówno klienci, którzy już wykupili polisę, jak i osoby, które tego nie zrobiły. W tym drugim przypadku płatność dotyczy konkretnie wykonanej usługi pomocowej. Co ważne klient korzystający z usług Mondial Assistance nie musi mieć przy sobie pieniędzy, wystarczy karta płatnicza, gdyż rozliczenie odbywa się w systemie bezgotówkowym. Ponadto ze względu na rozbudowaną i rozwiniętą sieć usługodawców Mondial Assistance, klienci korzystający z pomocy firmy bez posiadania wykupionej polisy płacą stawki hurtowe, co oznacza, że dzięki temu rozwiązaniu mogą otrzymać pomoc taniej, niż gdyby była ona organizowana na własną rękę.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....