poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Tak nowoczesne, że niezauważalne – kampania wizerunkowa banków w Polsce

    Zobacz również

    Ruszyła kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, kiedy z nich korzystasz”. Celem kampanii jest pokazanie, że klienci banków w Polsce mają dostęp do usług jednego z najnowocześniejszych systemów bankowych w Europie. Korzystanie z bankowości jest dziś tak intuicyjne, że często nawet nie zauważamy, kiedy w codziennym życiu mamy z nią styczność, a co za tym idzie – nie zdajemy sobie

    - Reklama -

    sprawy z wysiłku włożonego w stworzenie tak zaawansowanych technologii.

    Idea kampanii zrodziła się z obserwacji, że powszechna świadomość dotycząca skali działania oraz rozwoju technologicznego banków jest stosunkowo niska, mimo że z dobrodziejstw nowoczesnej bankowości korzysta znacząca część społeczeństwa oraz instytucje polskiego państwa. Stąd przypomnienie w ramach kampanii, że banki w Polsce są tak nowoczesne i pełne udogodnień, że wręcz niezauważalne w codziennym funkcjonowaniu.

    Organizatorem kampanii jest Związek Banków Polskich we współpracy z bankami członkowskimi. Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa sektora bankowego w Polsce, zrealizowana we współpracy między bankami. Celem kampanii jest promocja polskiej bankowości, a nie poszczególnych banków. Kampania wizerunkowa zbiega się z 30-leciem funkcjonowania polskiej bankowości w nowych realiach gospodarczych i rocznicą utworzenia Związku Banków Polskich.

    Kampania obejmuje działania wizerunkowe w telewizji i internecie. W kampanii wykorzystane są 30- oraz 15-sekundowe spoty, ukazujące nowoczesne usługi bankowe, z których mogą korzystać na co dzień klienci – płatności telefonem, zakładanie konta z selfie czy błyskawiczne przelewy.

    Komunikację wizerunkową uzupełnia dedykowany landing page pod adresem www.bankiwpolsce.pl. Na stronie znajdują się pogłębione informacje nt. nowoczesnej bankowości, statystyki dotyczące skali działania polskich banków i ich obecności w codziennym życiu, a także dane pokazujące istotną rolę banków dla gospodarki i społeczeństwa, między innymi w czasach pandemii COVID-19.

    Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Bridge2Fun, a za zakup mediów – Starcom.

    ŹródłoBNP Paribas
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....