poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile Polska sponsorem tytularnym Warsaw Games Week 2016

    Zobacz również

    T-Mobile Polska zaprasza na drugą edycję Warsaw Games Week, jednego z największych w Polsce wydarzeń skierowanych do miłośników gier wideo. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-16 października, ponownie w hali Expo XXI. T-Mobile Polska jak i cała grupa Deutsche Telekom chętnie angażuje się w innowacyjne projekty mające związek z nowymi technologiami.

    - Reklama -

    Współpracuje ze środowiskami startupowymi, projektuje i rozwija rozwiązania mobilne, wykorzystuje najnowsze rozwiązania wideo (typu streamingi 360 stopni czy hologramy) ale też eksperymentuje z modą wykorzystującą najnowsze osiągnięcia technologiczne. Gry wideo i cały biznes z nimi związany to nie tylko dynamicznie rozwijający się rynek w którym Polska święci coraz większe sukcesy, ale też zaangażowana i żywa społeczność.

    T-Mobile jako partner wydarzenia przede wszystkim zadba o zapewnienie swobodnej komunikacji i dostępu do Internetu – na terenie T-Mobile WGW zostanie uruchomione bezpłatna sieć WiFi. Na uczestników imprezy czeka też szereg atrakcji w strefie przygotowanej przez T-Mobile: można będzie spotkać się z zaproszonymi przez Operatora vlogerami gamingowymi, odbyć podróż do wirtualnej rzeczywistości z goglami VR, odpocząć na wygodnych pufach i podładować telefon. Wielbiciele nowych technologii będą mogli zapoznać się ze startupami, z którymi współpracuje T-Mobile w ramach swojego akceleratora hub:raum i porozmawiać z jego przedstawicielami. Kto wie? Być może powstanie z tego projekt na miarę gry Sea Hero Quest (gry logicznej, która pomaga naukowcom w badaniach nad demencją, a którą w ciągu kilku tygodni pobrało ponad dwa miliony użytkowników na całym świecie.

    Dla swoich klientów T-Mobile przygotował rabat na bilety wstępu, a Ci, którym nie uda się dotrzeć na tegoroczną edycję WGW, mogą skorzystać ze streamingu live na facebookowym profilu T-Mobile Polska.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...