niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Świąteczny PUSH za pomocą SMS-ów

    Zobacz również

    Początek grudnia to czas, kiedy jak co roku ulegamy przedświątecznej gorączce zakupów. Nie umyka to uwadze marketingowców, dla których jest to okres wytężonej pracy i optymalizowania kampanii sprzedażowych. Skuteczną metodą na zwiększenie konwersji w e-sklepie jest SMS marketing i wiadomości PUSH. Eksperci platformy SerwerSMS.pl wyliczyli, że ruch SMS-ów wykorzystywanych do celów marketingowych wzrasta w tym okresie nawet o 100-150%.

    - Reklama -

    Wykorzystywanie komunikacji SMS w e-handlu jest coraz popularniejsze, ponieważ wiadomość tekstową odebrać może praktycznie każdy i wszędzie.

    Najnowsze badania UKE mówią o tym, że 88% Polaków w wieku ponad 15 lat korzysta z telefony komórkowego, 58% ma dostęp do internetu, natomiast z raport „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że SMS mógłby skłonić do wizyty w sklepie, aż 89,7% Polaków.

    Podmioty z rynku e-commerce coraz chętniej realizują kampanie marketingowe za pomocą SMS-ów. Decyduje o tym przede wszystkim wysoka skuteczność tej formy komunikacji, za pomocą której docieramy bezpośrednio do osób zainteresowanych danym produktem lub usługą. Na rynku masowej wysyłki SMS-owej jesteśmy obecni ponad dekadę i w ostatnich 2-3 latach zauważyliśmy wyraźny pik, jeżeli chodzi o wykorzystanie wiadomości tekstowych w e-handlu.  Z naszych badań wynika, że  mimo iż kampanie SMS traktowane są jako narzędzie uzupełniające, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta, korzystanie z masowej wysyłki SMS-ów w celach marketingowych jest łatwe jak nigdy – komentuje Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl

    Eksperci szacują, że ponad 14 mln Polaków robi zakupy w internecie. E-handel jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. E-sklepy, podobnie jak galerie handlowe, odnotowują w ciągu kilku ostatnich tygodni roku wzmożony ruch. Ponad 35% właścicieli sklepów internetowych spodziewało się na koniec roku znacznie lepszych wyników sprzedaży, 40% chciało przyciągnąć atrakcyjną ceną, a 36% nowymi produktami . Co czwarta firma do promocji wykorzystywała newsletter, oprócz tego przedsiębiorcy chętnie korzystają także z promocji w serwisach społecznościowych. Jednym ze skutecznych i coraz powszechniej wykorzystywanych sposobów na zwiększenie sprzedaży są wiadomości SMS PUSH, za pomocą których można wysyłać powiadomienia o promocjach świątecznych. E-sklepy mogą dowolnie modyfikować ich treść i dzięki temu przypominać się konsumentom ze swoją świąteczną ofertą.

    – Wysoka skuteczność dotarcia do potencjalnego klienta gwarantuje zwiększenie konwersji sprzedaży, co na koniec roku zawsze jest priorytetem. Jest się o co bić, ponieważ statystyczny Polak na prezenty bożonarodzeniowe wyda  od 201 do 500 zł, a niemal połowa zrobi zakupy przez internet . Z naszego raportu wynika, że blisko trzy czwarte Polaków uważa, że mimo rozwoju technologii mobilnychi aplikacji to właśnie SMS jest narzędziem, z którego chcą korzystać.  Jest to wyraźny sygnał dla wszystkich marketingowców, którzy chcieliby w jakiś sposób podkręcać sprzedaż w okresie świątecznym
    – podsumowuje Tomasz Szymanowski, rzecznik prasowy platformy SerwerSMS.pl

    ŹródłoSerwerSMS.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....