piątek, 10 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    SunMed wdraża rozwiązania FreecoNet

    Zobacz również

    Prywatna przychodnia lekarska SunMed z Bydgoszczy wdrożyła biznesowe usługi FreecoNet, oparte na technologii VoIP i syntezie mowy. Dzięki temu została usprawniona i polepszona obsługa dzwoniących do przychodni pacjentów.

    - Reklama -

    Najważniejszą i najbardziej przydatną usługą wdrożoną w przychodni SunMed jest system automatycznej informacji głosowej i przekierowań połączeń dla rozmów przychodzących (tzw. IVR). Wszystkie najpotrzebniejsze informacje – o usługach i godzinach pracy przychodni, szczepieniach, nocnej i świątecznej opiece medycznej, zamawianiu recept – pacjent może uzyskać przez całą dobę dzwoniąc na numer telefonu przychodni. Informacje, które słyszy w słuchawce telefonu, czytane są przez wirtualnego lektora.

    „Dzięki drobnej inwestycji w rozwiązania FreecoNet, zmieniliśmy wizerunek przychodni na bardziej nowoczesny i profesjonalny. W godzinach pracy naszej placówki system IVR odciąża personel obsługujący rejestrację, a poza godzinami pracy zapewnia Pacjentowi dostęp do bardzo ważnych informacji – np. na temat sposobu zapewnienia nocnej opieki medycznej w naszym mieście. Istotnym udogodnieniem jest również możliwość całodobowego zamawiania recept na przewlekle przyjmowane leki. O każdej porze dnia i nocy nasi Pacjenci mogą zadzwonić do przychodni i pozostawić zamówienie na potrzebne leki w postaci nagrania. Jest to usługa cenna nie tylko dla Pacjenta ale i dla nas, gdyż znosi konieczność organizacji czaso i kosztochłonnej wizyty u lekarza.” – mówi Grzegorz Matusiak, współwłaściciel przychodni SunMed.

    Wdrażając rozwiązania FreecoNet, przychodnia SunMed nie musiała przeprowadzać dużych i kosztownych inwestycji. Wystarczył zakup dwóch bramek VoIP – Linksys SPA3102 – i skonfigurowanie ich do działania we FreecoNet (koszt jednego urządzenia – ok. 240 zł brutto). Wszystkie pozostałe czynności dokonuje się za pomocą panelu użytkownika FreecoNet, dostępnego przez przeglądarkę WWW. Komunikaty głosowe, odczytywane przez wirtualnego lektora osobom dzwoniącym do przychodni, tworzy się i modyfikuje w bardzo prosty sposób – wpisując je z klawiatury komputera w panelu użytkownika.

    Przychodnia SunMed korzysta dodatkowo z kilku innych usług FreecoNet. Oszczędności na rachunkach telefonicznych przynosi wykonywanie połączeń telefonicznych w technologii VoIP za pośrednictwem TelAreny (usługa w ramach FreecoNet), gdzie stawki są na poziomie kilku groszy za minutę połączenia (w ramach FreecoNet – za darmo). Oprócz tego SunMed korzysta z usługi wirtualnego faksu, umożliwiającej odbieranie przychodzących faksów bezpośrednio na skrzynkę email w postaci pliku PDF, z pominięciem tradycyjnego urządzenia faksowego.

    ŹródłoFreecoNet
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    6 GHz na usługach, czyli kilka słów o Wi-Fi 6E

    Liczba urządzeń podłączonych do domowej sieci stale wzrasta. Kiedyś były to laptopy i smartfony, teraz także lodówki, telewizory, systemy...