wtorek, 14 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Polski startup wyróżniony na arenie międzynarodowej

    Zobacz również

    Polski startup IamBot pokonał setki konkurentów z całego świata i zakwalifikował się do METRO Accelerator powered by Techstars. To prestiżowy program METRO Wholesale & Food Specialist AG i Techstars, wspierający innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego. IamBot, wraz z ośmioma pozostałymi wyróżnionymi inicjatywami, otrzyma wsparcie ponad setki doświadczonych międzynarodowych ekspertów i ofertę inwestycyjną wartą 120 000 euro.

    - Reklama -

    Program METRO Accelerator powered by Techstars, prowadzi METRO Wholesale & Food Specialist AG – do której należy sieć hurtowni MAKRO Polska. Projekt zaadresowany jest do startupów, które oferują innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla handlu detalicznego. Spośród setek kandydatur z 24 krajów wybrano dziewięć, które przez trzy miesiące – od czerwca do września  br.– mogą korzystać z powierzchni biurowej, finansowania i wsparcia mentorów. Wyróżnione startupy otrzymają zatem kompleksowe wsparcie, które pozwoli im zakończyć program z gotowym modelem biznesowym i zaistnieć na rynku. Do udziału w programie zakwalifikowała się inicjatywa z Polski – IamBot, dostawca wirtualnych asystentów zakupowych.

    IamBot to rozwiązanie ułatwiające znalezienie w sklepach internetowych rzeczy, które widzimy w danym momencie. Wystarczy, że zrobimy zdjęcie interesującego nas przedmiotu – ubrania, pokrowca na telefon czy lampy – i wyślemy je do chatbotu danej marki stworzonego przez IamBot w aplikacji Facebook Messenger. Następnie ten w kilka sekund przeszuka ofertę z danego sklepu i przedstawi nam znalezione produkty wraz z cenami – gotowe do zamówienia online. IamBot jest liderem w dziedzinie conversational commerce wspieranej przez rozpoznawanie obrazów.

    Nasz chatbot „zmienia życzenia w rzeczywistość”. To absolutna rewolucja, która sprawi, że zakupy już nigdy nie będą takie, jak wcześniej. Klienci nie muszą teraz samodzielnie przeglądać stron, zupełnie bez wysiłku otrzymają różnorodne opcje zakupowe i ogromną wolność wyboru. Tworzymy nowy kanał sprzedaży, wykorzystując potencjał, popularność i funkcjonalności Messengera. Wierzymy, że przyczyni się to do rozwoju sklepów e-commerce, ale także wesprze wielokanałowe rozwiązania dla całego sektora handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, umożliwiamy markom także śledzenie trendów konsumenckich i dotarcie do klientów ze spersonalizowaną ofertą – mówi Paweł Kołacz, twórca IamBot.

    Jesteśmy dumni, że polska firma została wyróżniona spośród setek konkurentów z całego świata. IamBot ma ogromny potencjał, który z pewnością zostanie dostrzeżony przez międzynarodowych inwestorów dzięki METRO Accelerator powered by Techstars. Wierzymy, że funkcjonalności oferowane przez inicjatywę IamBot usprawnią procesy biznesowe w sklepach detalicznych, które stanowią naszą kluczową grupę klientów ­– mówi Eric Poirier, prezes MAKRO Polska.

    Finał programu METRO Accelerator powered by Techstars odbędzie się 5 września br. w Berlinie. Wówczas przedsiębiorcy zaprezentują inwestorom z całego świata gotowe i przeskalowane rozwiązania biznesowe.

    Udział w METRO Accelerator powered by Techstars to dla nas niepowtarzalna szansa na uzyskanie wsparcia od ekspertów z całego świata. Możemy inspirować się globalnymi korporacjami, przeskalować nasz biznes, wdrażać niespotykane rozwiązania, a przez to rozwijać się i wejść na arenę międzynarodową – dodaje Paweł Kołacz.

    ŹródłoMacro
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...