środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: Prawa dziecka w biznesie

    Zobacz również

    Niedawno Fundacja Orange przygotowała Politykę ochrony dzieci i wspólnie z ekspert(k)ami podjęła temat podmiotowości i praw dziecka w dyskursie publicznym. Wierzymy, że to sprawa ważna również dla innych firm! Mówiąc o społecznej odpowiedzialności firm i zarządzaniu wskaźnikami ESG, coraz większą wagę przykładamy do łańcucha wartości. Patrzymy kompleksowo na to, jak firma współpracuje z innymi organizacjami i społecznościami. Analizujemy, co „wchodzi” do firmy – wykorzystanie zasobów, relacje z dostawcami itp., czyli tzw. upstream

    - Reklama -

    i co z niej „wychodzi” – tzw. downstream – co dzieje się z jej produktem czy usługą dalej. Jako odpowiedzialna firma powinniśmy dokładać należytej staranności, aby prawa człowieka były respektowane w całym naszym łańcuchu wartości. 

    Przygotowując w Orange politykę praw człowieka zwróciliśmy uwagę na prawa dziecka. Jako biznes często oferujemy produkty czy usługi, których użytkownikami są najmłodsi. Dzieci pojawiają się w naszej komunikacji marketingowej czy reklamowej i są jej odbiorcami. W ramach programów zaangażowania społecznego współpracujemy z wieloma organizacjami pozarządowymi, które działają przede wszystkim na rzecz dzieci. 

    Czy jesteśmy pewni, że na każdym etapie naszych działań prawa dziecka są respektowane? Jak dbamy o wizerunek dziecka w naszej komunikacji marketingowej? Czy mamy pewność, że w organizacji, którą wspieramy czy sponsorujemy, dzieciom nie dzieje się krzywda i są w niej bezpieczne? 

    Aby odpowiedzieć sobie na te pytania chcemy w ramach Forum Odpowiedzialnego Biznesu wspólnie z ekspert(k)ami opracować Zasady respektowania praw dziecka dla firm. 

    Zapraszamy do współpracy w ramach Forum Odpowiedzialnego Biznesu wszystkie przedsiębiorstwa i organizacje, które chcą razem działać na rzecz upowszechniania wiedzy i dobrych praktyk związanych z prawami dziecka.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...