poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Moc marki PLAY

    Zobacz również

    Tuż po AppAward i nagrodzie dla najbardziej przyjaznego operatora na rynku operator Play zdobyl kolejną nagrode. Dziś Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek. A Play drugi rok z rzędu wygrał w kategorii Telekomunikacja. Wartość marki Play w 2014 roku to ponad 2 miliardy złotych.

    - Reklama -

    W kategorii siła marki przyznano nam 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81. – informuje rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....