wtorek, 30 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mobilna wyprzedaż już wkrótce na shumee

    Zobacz również

    Shumee, platforma społecznościowa, na której każdy może zaszumieć – czyli zagłosować i wyrazić swoje zdanie, szykuje rozwiązanie do sprzedaży C2C – wystawienie produktu będzie tak proste, jak wysłanie posta w social media. Proces kupna/sprzedaży poprzez platformę shumee będzie bardzo prosty od strony Użytkownika, ale obejmujący zarówno dokonanie transakcji, jak i wysyłkę produktu.

    - Reklama -

    Połączenie zachowań społecznościowych i sprzedaży w internecie, w tym rekomendacje znajomych i mikrospołeczności, prostota oraz krótkie video, jako nośnik informacji o produkcie – to nasze główne wyróżniki modułu kupna/sprzedaży na shumee – mówi Szymon Midera z Shumee SA. – Niedługo, jeszcze przed końcem okresu wakacyjnego do funkcjonalności polecania i pytania dodamy kolejną, umożliwiającą wystawienie, sprzedaż i wysłanie produktu nowego lub używanego – dodaje Midera.

    Tworząc to rozwiązanie bazujemy na najnowszych trendach, w tym rosnącej potrzebie osób indywidualnych sprzedaży przez internet rzeczy używanych; projektach, które osiągnęły międzynarodowy sukces, jak i naszych dotychczasowych doświadczeniach i opiniach Użytkowników – mówi Szymon Midera.

    W najbliższym czasie shumee, poza aplikacją w systemie iOS i Android, udostępni platformę w formacie RWD. W kolejnej fazie shumee uzupełni funkcjonalności o profil firmowy i możliwość zarządzania sprzedażą dla sklepów on-line.

    Co daje shumee?
    Shumee to unikalny eko-system, który pomaga użytkownikom w wymianie opinii, sondowaniu jak myślą inni i podejmowaniu przemyślanych, racjonalnych decyzji. Shumee daje możliwość wyrażenia siebie – pozwala swobodnie shumieć.

    Shumee daje wolność – to pierwszy projekt, który pokazuje, że wolny świat dyskusji i nieskrępowanych decyzji jest możliwy – bez reklam, sponsoringu i klasycznego marketingu – wyłącznie w oparciu o rekomendacje znajomych i tzw. mądrość tłumu, tj. opinie użytkowników społeczności. To właśnie rekomendacja przekazywana w modelu human to human jest siłą i wartością shumee.

    Shumee pozwala także na konfrontowanie opinii. Poprzez poznanie zdania innych osób zapewnia równowagę i umożliwia prezentację różnych punktów widzenia. Nie posługuje się skomplikowanymi algorytmami i nie zamyka użytkownika w bańce informacyjnej tematów, które lubią jego znajomi. Użytkownicy shumee mogą smakować różnorodności, w konsekwencji w większym stopniu kierować się zdrowym rozsądkiem. Shumee poprzez zaangażowanie użytkowników daje także możliwość wyłapania fałszywych informacji.

    Shumee może być pomocne w wyborze koloru szminki, poszukiwaniu idealnego miejsca na kolację, oceny najnowszego filmu, po głos w dyskusji dotyczącej np. przyjmowania uchodźców w Polsce.

    Prosty zero-jedynkowy system oceny, nowoczesny, świeży wygląd aplikacji oraz brak reklam – to tylko kilka wyróżników shumee. Na początek shumee proponuje kilka prostych funkcjonalności:

    Głosuj – bierz udział w ciekawych dyskusjach – bądź aktywny i wyrażaj swoje zdanie, poznawaj ludzi i sprawdź jak myślą,
    Pytaj społeczność shumee lub wybrane osoby o opinię na każdy temat – poprzez pytanie z odpowiedzią +/- lub proste porównanie, co lepsze,
    Polecaj – swoje ulubione wydarzenia, miejsca i produkty – społeczność shumee skorzysta z Twoich rekomendacji,

    Używaj #hashtagów, aby w prosty sposób docierać do treści, które będą Cię interesować i aby zyskać grono zainteresowanych tym, o czym chcesz mówić.   

    Dla kogo?
    Shumee chce zaspokoić potrzeby pokolenia użytkowników social mediów. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy chętnie dyskutują w sieci i szukają narzędzi do podejmowania racjonalnych decyzji.

    Dla firm i marek, shumee daje możliwość otwartej, odważnej dyskusji z Klientami i wykorzystanie siły rekomendacji do promocji produktów i usług. O pozycjonowaniu na portalu shumee nie będzie jednak decydował budżet reklamowy, ale intensywność interakcji i opinie użytkowników.
    Klienci ufają znajomym i autorytetom bardziej niż markom. Dlatego pora, żeby firmy budowały relacje z klientami na innym poziomie. Obecnie obserwujemy silny trend zwiększania obecności marek w mediach społecznościowych, który shumee zamierza wykorzystać.

    ŹródłoShumee
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport CERT Orange Polska za rok 2023: trzykrotnie więcej fałszywych stron wyłudzających dane

    Rekordową liczbę, bo ponad 360 tysięcy fałszywych stron internetowych, zablokował w ubiegłym roku CERT Orange Polska. To niemal trzykrotnie...