piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Małe przedsiębiorstwa efektywnie wykorzystują nowe technologie

    Zobacz również

    Nowoczesne technologie pozwalają małym firmom na wyrównanie szans w rywalizacji z dużymi konkurentami. Według badań Coleman Parkes, zrealizowanych na zlecenie Ricoh, 79% spośród zarządzających małymi firmami uważa, że dzięki możliwości przeprowadzenia szybkiej optymalizacji procesów, ich przedsiębiorstwo może szybciej przystosować się do wymogów otoczenia technologicznego.

    - Reklama -

    Ponadto 64% uznaje, że w porównaniu z dużymi organizacjami jest w stanie wdrożyć i korzystać z nowych technologii szybciej.

    39% przedstawicieli małych firm wskazuje, że ich przedsiębiorstwa osiągną dojrzałość cyfrową i wyjdą z etapu transformacji w ciągu najbliższych 2 lat. Osiągniecie tego stanu, rozumianego jako zwiększanie wydajności firmy, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi, zainteresowaniu nowymi możliwościami technologicznymi, zaangażowaniu w rozwój inicjatyw opartych o najnowsze rozwiązania oraz elektronicznemu zarządzaniu procesami stanowi dla małych firm efektywny sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej.

    Zarządzający dużymi firmami są większymi optymistami w ocenie korzyści wiążących się z osiągnięciem cyfrowej dojrzałości. Wśród najczęściej wskazywanych obszarów znalazły się:

    •     łatwiejszy dostęp do informacji (93%)
    •     ulepszone procesy biznesowe (90%)
    •     przewaga konkurencyjna (86%)

    Zarządzający małymi firmami najczęściej wskazywali:

    •     łatwiejszy dostęp do informacji (79%)
    •     ulepszone procesy biznesowe (79%)
    •     krótszy czas realizacji zadań (74%)

    David Mills, Dyrektor Generalny Ricoh Europe, powiedział: – W przeszłości z uwagą obserwowaliśmy sposób w jaki małe przedsiębiorstwa przekuwały możliwości oferowane przez cyfrowe technologie na zwiększenie bazy klientów i wolumenu sprzedaży. Duże organizacje obecnie wdrażają podobne rozwiązania. W dodatku zasoby, którymi dysponują i efekt skali pozwalają im osiągnąć większą efektywność w realizacji zamówień, obsłudze klienta. W efekcie końcowym przekłada się to również na wyższe zyski. Warto przy tym podkreślić, że zarówno małe firmy jak i duże organizacje są zgodne co do jednego. W procesie osiągania dojrzałości cyfrowej potrzebują wsparcia partnerów zewnętrznych. Obecnie korzysta z niego 53% małych i 59% dużych organizacji.

    ŹródłoRicoh Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...