niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Linie Emirates świętują 30 lat najlepszej rozrywki i łączności na niebie

    Zobacz również

    W 1992 roku linie Emirates podjęły odważną decyzję o zainstalowaniu ekranów telewizyjnych we wszystkich fotelach i we wszystkich klasach w całej flocie, co było rewolucyjnym posunięciem, które ukształtowało oczekiwania podróżnych i branżę rozrywki pokładowej na kolejne dziesięciolecia. Zachęcamy do małej podróży sentymentalnej i obejrzenia naszej reklamy z 1992 roku, kiedy to linie lotnicze Emirates wprowadziły osobiste systemy wideo.

    - Reklama -

    Od tamtej pory Emirates nie oglądają się za siebie, stale wprowadzając innowacje, które napędzają postęp w rozrywce i łączności na wysokości 40 000 stóp. Duże ekrany 4K Ultra-HD z szybszą i ulepszoną łącznością Wi-Fi to jedne z ekscytujących rozwiązań, które Emirates zaplanowały w swoich systemach IFE nowej generacji, które będą dostarczane wraz z przyszłą flotą, ponieważ linie lotnicze stale ulepszają swoją ofertę. Co więcej, Emirates na bieżąco aktualizują swoją obszerną bibliotekę multimedialną w systemie ice, dodając co miesiąc ponad 100 filmów i 200 odcinków programów telewizyjnych.

    Na przedstawionej poniżej osi czasu można prześledzić najważniejsze wydarzenia w historii linii w obszarze rozwoju oferty rozrywki pokładowej i łączności.

    Kiedy linie Emirates wprowadziły osobiste ekrany w 1992 roku, uznano to za ogromną innowację w branży. Inne linie lotnicze kwestionowały sens tej ogromnej inwestycji, szacowanej w tamtym czasie na około 15 000 dolarów/ekran – powiedział Patrick Brannelly, starszy wiceprezes Emirates ds. handlu detalicznego, IFE i łączności.

    – Jednak szybko zdaliśmy sobie sprawę, że nasi klienci uwielbiają rozrywkę podczas lotu. Dzięki temu podróże mijały im szybciej i sprzyjało to ogólnemu zadowoleniu i lojalności klientów. W ciągu roku pracowaliśmy nad rozszerzeniem wyboru treści do 20 kanałów w Boeingach 777 Emirates, które miały niebawem dołączyć do naszej floty w 1995 roku. Nigdy nie przestawaliśmy ulepszać naszego produktu. Linie Emirates nieustannie dodają treści z ponad 40 regionów świata do swojego systemu rozrywki pokładowej ICE. Od czasu wprowadzenia telefonów satelitarnych w 1993 r. do momentu instalacji systemów umożliwiających korzystanie z telefonów komórkowych na pokładzie linie Emirates przodują również w dziedzinie łączności pokładowej – co więcej linie już złożyły zamówienie na rozwiązania najnowszej generacji w obszarze łączności – dodał.

    Wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ICE, pierwotnie wprowadzony w 2003 roku z 500 kanałami, obecnie oferuje każdemu pasażerowi ponad 5000 kanałów z filmami na żądanie, muzyką, programami telewizyjnymi, zestawami płyt i dokumentami w ponad 40 językach. Łączna liczba godzin rozrywki obejmuje ponad 3900 godzin filmów i programów telewizyjnych oraz ponad 3300 godzin muzyki i podcastów. Pasażer Emirates musiałby lecieć ponad 500 razy z Dubaju do Sydney, aby obejrzeć całą bibliotekę.

    O sukcesie inwestycji i strategii IFE Emirates świadczy lojalność i pozytywne opinie klientów we wszystkich klasach podróży, a także liczne nagrody branżowe, w tym „Najlepsza rozrywka podczas lotu” APEX Passenger Choice Awards 2022 oraz „Skytrax World’s Best Inflight Entertainment” zdobywana każdego roku od 2005 r.

    Oprócz rozrywki Emirates ICE oferuje szereg innych praktycznych funkcji, takich jak: możliwość sprawdzania statusu lotu na trasie; podgląd nieba w czasie rzeczywistym podczas startu i lądowania z kamer umieszczonych na dziobie, ogonie i podbrzuszu samolotu; pomocny przewodnik turystyczny po hubie Emirates w Dubaju; EmiratesRED; pierwszy na świecie kanał tele-zakupów na pokładzie; oraz szereg treści dotyczących rozwoju osobistego, w tym LinkedIn Learning. Klienci Emirates mogą też, tworzyć własną playlistę treści, filmów czy utworów w aplikacji Emirates Mobile, a następnie zsynchronizować ją z systemem na pokładzie.

    ŹródłoEmirates
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...