niedziela, 28 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG rozpoczyna kampanię Life’s Good

    Zobacz również

    Firma LG Electronics rusza z nową ogólnoświatową kampanią Life’s Good. Obejmuje ona różne działania mające na celu przedstawienie bardziej dynamicznej i odmłodzonej tożsamości marki.
    22 sierpnia firma uruchomiła ogólnoświatową kampanię Life’s Good, przedstawiając cyfrowe reklamy umieszczone na najbardziej znanych obiektach na świecie – między innymi w Dubaju, Londynie, Nowym Jorku, Wietnamie czy też Seulu. Animacje i filmy zostały zaprojektowane tak, aby ukazać odświeżone motywy wizualne LG.

    - Reklama -

    Poprzez tę światową kampanię firma kieruje do klientów swoje przesłanie Life’s Good, inspirując i zachęcając do bardziej pozytywnego podejścia do życia. Ze względu na rosnący niepokój światowymi zmianami wywołanymi m.in. przez pandemię celem kampanii jest podniesienie klientów na duchu, szerzenie optymizmu oraz upowszechnianie wzajemnego wsparcia.

    Oprócz zaprezentowania odświeżonej identyfikacji wizualnej nowa kampania ma przekazywać filozofię i wartości firmy, która nieustannie dąży do urzeczywistniana słów Life’s Good. W tym celu LG wprowadziła w kwietniu nową identyfikację wizualną pod hasłem „LG Brand Reinvent”.

    Najnowsze reklamy firmy przyciągające uwagę ludzi z całego świata można zobaczyć na Burj Khalifa w Dubaju (najwyższym budynku na świecie), wieżowcu Landmark 81 w Wietnamie, cyfrowych billboardach na Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie, zewnętrznym ekranie LED LG w peruwiańskim Óvalo Gutiérrez, KP Tower w Indiach, a także w wybranych lokalizacjach Korei Południowej. Kampania obejmuje również kursujące po Londynie kultowe piętrowe autobusy, na których obecnie widnieje hasło Life’s Good – odświeżone wizualnie w ramach strategii nowego wizerunku marki.

    Filmy reklamowe przedstawiają tzw. „twarz przyszłości” składającą się z uśmiechu utworzonego z „L” i „G”. Animacja dodatkowo angażuje i bawi odbiorców, „kiwając głową”, „podskakując” czy też „pokazując szereg różnych emocji”. Film obfituje ponadto w młodzieńczą energię LG Active Red – najnowszego uzupełnienia podstawowej palety kolorów firmy.

    Oprócz tego LG zwiększa swoje cyfrowe zaangażowanie w kontaktach z młodymi klientami na całym świecie, promując świadomość marki za pośrednictwem oficjalnych kanałów w mediach społecznościowych. Począwszy od 25 sierpnia firma wprowadzi szereg ekskluzywnych funkcji, w tym filtr dłoni ułożonych w kształcie serca LG i pakiet naklejek Life’s Good dostosowanych do głównych platform społecznościowych (m.in. Instagram i TikTok). Te kreatywne elementy dostępne bezpłatnie dla wszystkich użytkowników są częścią wielkiej strategii firmy polegającej na rozpoczęciu światowej kampanii, która połączy klientów z marką w nowy i angażujący sposób.

    Firma zamierza także udostępniać treści stworzone we współpracy z influencerami oraz filmy na kanałach społecznościowych LG na całym świecie. Dzięki temu firma w bardziej wiarygodny sposób opowie klientom o znaczeniu Life’s Good oraz podstawowych wartościach marki.

    W ramach kampanii LG nawiązało współpracę z wieloma influencerami, którzy uosabiają „odważny optymizm” i chodzą własnymi ścieżkami. Są to Willow Smith, amerykańska piosenkarka i aktorka, Cody Simpson, reprezentant Australii w pływaniu i autor piosenek oraz Jenny Park, nigeryjsko-koreańska modelka. Nawiązując te partnerstwa, LG dąży do wzmocnienia przesłania Life’s Good, budując poczucie inspiracji i optymizmu wśród klientów na całym świecie.

    W lipcu zarząd LG ogłosił swoją wizję przekształcenia się w firmę, która nie tylko oferuje inteligentne rozwiązania ułatwiające życie, ale i jest zdolna do łączenia oraz wzbogacania wrażeń klientów. W ramach tej strategii firma konsekwentnie zmienia swoją markę i poprawia sposób interakcji z odbiorcami.

    – LG dba o aktywną komunikację i dostarczanie klientom wrażeń, które ewoluują wraz z duchem czasu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Naszym celem jest poprawa komunikacji z klientami poprzez szczere dzielenie się  podstawowymi wartościami firmy i ideą Life’s Good. To pełne optymizmu przesłanie będzie przekazywane odbiorcom na całym świecie poprzez różne sposoby kontaktu z firmą –Lee Jeong-seok, szef Globalnego Centrum Marketingu LG Electronics

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...