czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG prezentuje nową identyfikację wizualną

    Zobacz również

    Firma LG Electronics zaprezentowała nowy kierunek rozwoju marki oraz jej odświeżoną identyfikację wizualną. Ma ona lepiej podkreślać ideę Life’s Good poprzez bardziej dynamiczny, młodzieńczy wygląd we wszystkich fizycznych i digitalowych punktach kontaktu klientów z brandem. W udostępnionych pracownikom na całym świecie wytycznych dotyczących komunikacji marki firma LG nakreśliła dla niej nowy kierunek. Jego celem jest zwiększenie popularności brandu wśród klientów z różnych krajów i pokoleń,

    - Reklama -

    w tym pokolenia Z, a docelowo przekształcenie go w markę kultową. W założeniach dotyczących komunikacji powtórzono podstawowe wartości firmy LG: „Najlepsze możliwe wrażenia dla klienta”, „Innowacje skoncentrowane na człowieku” oraz „Serdeczność, która wywołuje uśmiech”.

    Hasło marki, Life’s Good, odzwierciedla sposób, w jaki firma umożliwia swoim klientom – dzięki produktom, usługom oraz komunikacji LG – życie na wysokim poziomie i pozwala im cieszyć się cennymi chwilami. Natomiast misja marki, Innovation for a Better Life, przyczynia się do kształtowania lepszego życia i przyszłości naszej planety.

    Nowo określony kierunek marki obejmuje odświeżenie identyfikacji wizualnej LG, reinterpretując przy tym istniejące serdeczność i poczucie wspólnoty marki. Firma chce zwiększyć interakcję z klientami poprzez identyfikację wizualną wzbogaconą o witalność i elementy interaktywne.

    W przestrzeni cyfrowej symbol firmy ożyje za sprawą animacji, przyciągając klientów nową formą ekspresji. Symbol marki, składający się z liter „L” i „G”, może wykonywać osiem unikalnych ruchów, w tym kiwać „głową”, obracać się i mrugać. Dzięki nowym rozwiązaniom może on witać klientów przyjaznym uśmiechem lub poruszać się do muzyki w tle na platformach cyfrowych.

    Oprócz charakterystycznego dla LG koloru czerwonego, firma będzie używać we wszystkich punktach kontaktu z klientami bardziej energetycznego koloru LG Active Red. Wprowadzono również elementy gradientowe w kolorach LG Active Red, białym oraz czarnym, co zapewnia różnorodność i daje możliwość stosowania ich zgodnie z unikalną cechą każdego produktu lub usługi.

    Firma zaprojektowała także nowy styl pisma dla sloganu marki Life’s Good, który będzie szerzej wykorzystywany na opakowaniach produktów. W czcionkę wkomponowane są kształty inspirowane różnymi urządzeniami LG.

    Nowa strategia marki LG nie tylko wzmacnia unikalną tożsamość firmy, ale sygnalizuje jej gotowość i zdolność do ewolucji z pokolenia na pokolenie oraz ciągłe zaangażowanie w zapewnianie klientom innowacyjnych wrażeń. Firma planuje przez cały rok wykorzystywać atut marki we wszystkich punktach kontaktu z klientami na całym świecie.

    – Silna i spójna strategia marki pozwala lepiej komunikować nasze wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność oraz serdeczność. Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie — powiedział William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    6 GHz na usługach, czyli kilka słów o Wi-Fi 6E

    Liczba urządzeń podłączonych do domowej sieci stale wzrasta. Kiedyś były to laptopy i smartfony, teraz także lodówki, telewizory, systemy...