poniedziałek, 6 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    home.pl podbija .EUropę

    Zobacz również

    Dojście na szczyt polskiego rynku domen zajęło home.pl niecałe 3 lata. Już w 2000 roku – jeszcze pod nazwą HomeNet – zostało krajowym liderem, obsługującym największą liczbę domen w Polsce. Dziś, dzięki wciąż rosnącej puli wysokiej jakości usług – z dorobkiem aż 82 tysięcy domen .eu – home.pl awansowało na 9. miejsce wśród największych rejestratorów domen w Europie. Już w listopadzie 2013 roku – z ok. 70 tysiącami obsługiwanych domen .eu – home.pl trafiła na 10. pozycję w rankingu 774 firm

    - Reklama -

    uprawnionych do ich rejestracji. Zestawienie to cyklicznie tworzy międzynarodowa organizacja EURid. Home.pl była i nadal pozostaje jedyną firmą z Europy Środkowej i Wschodniej w pierwszej 10 rankingu. home.pl nie poprzestało jednak na tym osiągnięciu. Ponad pół roku później, już z wynikiem 82 tysięcy, awansowała na 9. miejsce w rankingu największych rejestratorów europejskich domen.

    Sukces ten, home.pl zawdzięcza, przede wszystkim, klientom. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie wachlarz solidnych produktów, popartych wieloletnim doświadczeniem oraz wsparcie techniczne i merytoryczne, świadczone w trybie 24/7. To one zaskarbiły home.pl zaufanie internautów, pomogły osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku i zmierzyć się z europejską czołówką rejestratorów domen.

    Cieszy nas bardzo ten wynik, zwłaszcza, że poza ilością, również jakość domen rośnie. Warto podkreślić, że to przede wszystkim zasługa samych klientów. Z roku na rok wybierają domeny coraz bardziej świadomie, unikając przypadkowych decyzji, czy rejestracji usług w ilościach ponad potrzeby. – powiedział Patryk Górniak, Kierownik Marketingu Produktu w home.pl.

    Awans w rankingu i ciągły wzrost rejestracji europejskich domen wiele mówi o klientach home.pl. Coraz częściej decydują się oni na rozszerzenia inne niż krajowe. Mimo iż w Polsce .pl wciąż dominuje, europejskie końcówki także należą do najczęściej wybieranych. Dużym zainteresowaniem cieszą się również inne domeny globalne, narodowe oraz nowe rozszerzenia wyższego poziomu (nTLD).

    Próbą odpowiedzi na pytanie „dlaczego?”, może być jeden z wniosków najnowszego raportu EURid. Wynika z niego, że domeny europejskie mają najwyższy wskaźnik wykorzystania do celów biznesowych. Analiza wykazała, że końcówką .eu opatrywane jest nawet 30 proc. rejestrowanych adresów firm i innych inicjatyw biznesowych.

    Polskie firmy mają pełne przekonanie, że Internet nie ma granic i daje niebywałą okazję do prezentacji wśród nowych, międzynarodowych klientów. Posiadanie domeny .eu jest wręcz koniecznością dla wszystkich, którzy chcą rozwijać działalność na terenie Europy. – powiedziała Anna Jezierska, Kierownik Produktu Domeny i SSL w home.pl.

    Źródłohome.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...