poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Firmy, które nie postawią na cyfryzację, wypadną z rynku

    Zobacz również

    Wykorzystywanie technologii cyfrowych pozwala firmom zarówno zwiększać sprzedaż i otwierać się na nowe rynki, jak i zmniejszać koszty obsługi klienta. Tymczasem większość polskich przedsiębiorstw ciągle nie ma przyjętych strategii cyfryzacji. Może to doprowadzić do tego, że w niektórych sektorach gospodarczych nasze firmy przestaną być konkurencyjne dla tych zagranicznych nawet w Polsce. Poziom cyfryzacji polskich przedsiębiorstw jest bardzo zróżnicowany.

    - Reklama -

    W branżach takich jak bankowość czy handel detaliczny do Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych brakuje nam niewiele. W innych, np. górnictwie czy przemyśle przetwórczym, różnice są dość duże. Niestety nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach na cyfryzację zamkniętym być nie można.

    Najważniejsze jest to, żeby polskie przedsiębiorstwa postarały się zrozumieć swoich konsumentów, potem popatrzyły, jakie są trendy w cyfryzacji na światowych rynkach i jak inne firmy z ich branż, w Stanach Zjednoczonych czy Europie Zachodniej, reagują na te trendy, a następnie stworzyły strategię – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Wojciech Krok, partner lokalny w firmie McKinsey & Company.

    – Brak przygotowania oraz zaniedbania w zakresie cyfryzacji mogą spowodować, że zagraniczne firmy będą zdobywały polski rynek, natomiast polskie nie będą w stanie wykorzystać szansy i zdobyć rynków globalnych – dodaje ekspert.

    ŹródłoInfowire
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....