poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Duże zmiany i nowości w Play24

    Zobacz również

    Sieć Play wprowadziła spore zmiany w internetowej wersji systemu Play24, za pomocą którego użytkownicy operatora mogą wygodnie zarządzać swoim kontem. – Nowe Play24 powstało w efekcie badań przeprowadzonych z użytkownikami, ankiet zebranych od internautów oraz prac nad użytecznością serwisu. To oczywiście nie koniec zmian, ale wierzymy że nowa odsłona serwisu Play24 jeszcze lepiej będzie odpowiadała potrzebom naszych Klientów – informuje Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play.

    - Reklama -

    Informacja o zmianach:
    Nowe Play24 powstało w efekcie badań przeprowadzonych z użytkownikami, ankiet zebranych od internautów oraz prac nad użytecznością serwisu. To oczywiście nie koniec zmian, ale wierzymy że nowa odsłona serwisu Play24 jeszcze lepiej będzie odpowiadała potrzebom naszych Klientów. Oto lista najważniejszych zmian i usprawnień:

    • Zmiana warstwy prezentacji – poprawa użyteczności, estetyki i spójność komunikacji w całym serwisie
    • Zmiany w architekturze serwisu, szczególnie w sekcji finansowej, gdzie użytkownicy karty i abonenci znajdą dedykowane dla siebie zakładki (zamiast zakładki FINANSE)
    • Zmiany wszystkich elementów aktywnych serwisu takich jak: filtry, formularze, przełączniki, przyciski
    • Dodanie wielu przydatnych funkcji jak stronicowanie długich list (np. historia połączeń), wyszukiwarki na listach numerów i kontaktów
    • Optymalizacja ładowania stron, zwłaszcza tych gdzie pobieranie danych trwa szczególnie długo
    • Poprawione podpowiedzi i opisy dla wielu funkcji i usług
    • Łatwiejsza kontrola kosztów przez usprawnienia w historii połączeń
    • KLIENCI BIZNESOWI: przełączanie między numerami w ramach konta portalowego i bilingowego w jednym miejscu – przełącznik Moje Numery nad menu

    Nowa struktura serwisu:

    • MOJE KONTO – aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play
    •  FAKTURY – (Play Abonament, Play dla Firm) – faktury i e-faktury, historia wpłat klienta
    •  DOŁADOWANIA (Play na Kartę, Play MIX) – możliwość doładowania karty, historia doładowań
    • USŁUGI – pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe (przeniesione z zakładki finanse)
    • POŁĄCZENIA – historia połączeń oraz raporty użycia
    • ZGŁOSZENIA – formularz kontaktowy z Obsługą Klienta
    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...