poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    CES 2015: Sony przedstawiło urządzenia z linii SmartWear

    Zobacz również

    W roku 2014 pojawiło się wiele znakomitych produktów „do noszenia” — ale linia SmartWear 2015 wyznacza w tej dziedzinie zupełnie nowy poziom. Na targach CES firma Sony zaprezentowaa najnowszy z zegarków SmartWatch — SmartWatch 3, którego eleganckie wykończenie ze stali nierdzewnej nadaje mu styl klasy premium. Ten wodoodporny zegarek wyposażony jest w transrefleksyjny wyświetlacz TFT LCD o przekątnej 1,6″ (320 na 320 pikseli), zapewniający dobrą widoczność obrazu nawet w

    - Reklama -

    silnym świetle. Ładowanie urządzenia ułatwia standardowy port USB micro.

    Ogromną zaletą zegarka SmartWatch 3 jest dostęp do większości funkcji nawet bez połączenia ze smartfonem z systemem Android. Możemy zatem słuchać muzyki, korzystać z technologii inteligentnego czujnika i wbudowanego modułu GPS. Aby powiększyć możliwości samego zegarka, nawiązaliśmy współpracę z producentami aplikacji Golfshot i iFit, które pozwalają na zupełnie nowe zastosowania systemu operacyjnego Android Wear. Od stycznia każdy użytkownik SmartWatch 3 ma dostęp do wersji premium obu aplikacji.

    Aby umożliwić maksymalną personalizację, Sony zaproponowało także specjalny uchwyt do zegarka SmartWatch 3, umożliwiający noszenie go na każdym standardowym pasku o szerokości 24 mm. Uchwyty będą dostępne już na początku 2015 r.

    Linia produktów SmartWear kryje w sobie ogromny potencjał, aby go zaprezentować, firma Sony rozpoczęła współpracę z wieloma firmami i markami. Już na targach IFA ogłosiła, że wspólnie z takimi markami modowymi jak Ted Baker czy Jack Vartanian tworzyy kolekcje dla opaski SmartBrand SWR10. Ostatnio podjęła także współpracę z popularną marką odzieży damskiej i dodatków ROXY. Z kolei wspólnie z liniami lotniczymi Virgin Atlantic stara się odkrywać nowe możliwości dla produktów z linii SmartWear i poprawiać jakość obsługi klienta Virgin Atlantic. Do tego dochodzą aplikacje Golfshot, iFit, IFTTT, Habit Monster czy Withings: wszystkie one współpracują z produktami SmartWear i zapewniają użytkownikom maksymalną wygodę i prostotę użytkowania.

    Nie można także nie wspomnieć o udoskonalonej wersji popularnej, przeznaczonej na system Android aplikacji Lifelog, która pomaga użytkownikom prowadzić lepsze i zdrowsze życie. Właśnie zaprezentowano nowy sieciowy interfejs tej aplikacji, lifelog.sonymobile.com. Dzięki niemu każdy może czuwać nad realizacją swoich osobistych celów nawet wtedy, kiedy nie ma ze sobą smartfona. Interfejs wykorzystuje funkcjonalność API oraz technologię HTML5, aby umożliwić sprawną obsługę na ekranie każdej wielkości. Wystarczy zalogować się za pomocą danych z serwisu Sony Entertainment Network, aby poznać zupełnie nowe oblicze aplikacji Lifelog.

    Rozpoczęcie sprzedaży zegarka SmartWatch 3 w Europie zaplanowano na luty 2015 r.

    ŹródłoSony
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...