czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Bank Pekao ogłasza nabór dla startupów

    Zobacz również

    Startupy i firmy technologiczne mają szansę sprawdzić się w wyzwaniu postawionym przez Bank Pekao i zawalczyć o możliwość wdrożenia swojego projektu w tej organizacji. Zgłoszenia w ramach konkursu będą przyjmowane do 14 grudnia i polegają na zaproponowaniu rozwiązania z obszaru zautomatyzowanej analizy opinii użytkowników aplikacji mobilnych. Bank Pekao szuka dostawcy innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi szybką analizę komentarzy i opinii na temat aplikacji

    - Reklama -

    mobilnych banku, którymi podzielili się ich użytkownicy w sklepach z aplikacjami – Google Play i App Store.

    Bank chce zaprosić do współpracy startupy i firmy technologiczne. Do 14 grudnia mogą one zgłaszać propozycje swoich rozwiązań. Następnie, spośród nadesłanych projektów, bank wyłoni te, które najlepiej odpowiedzą na postawione wyzwanie i zaprosi je do zaprezentowania pomysłów w formie sesji pitchingowej on-line. Zwycięzca dostanie możliwość przetestowania swojego rozwiązania w formie PoC (proof of concept), a także w przypadku jego wdrożenia w organizacji, zyska szansę na podjęcie dłuższej współpracy z Bankiem Pekao.

    – Jestem przekonany, że dzięki konkursowi, możemy znaleźć rzetelnych, a zarazem kreatywnych partnerów do współpracy i obiecujące, zgodne z oczekiwaniami banku rozwiązania. Startupy zaś, będą mogły sprawdzić w praktyce, użyteczność swoich pomysłów, a w przypadku wygranego projektu – damy im możliwość przetestowania go w dużej i renomowanej instytucji finansowej. To realna wartość dla obu stron – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

    Zgłaszane przez startup rozwiązanie, by móc zostać rozpatrzone i walczyć o zwycięstwo, musi spełniać kilka kryteriów. Narzędzie musi być na tyle inteligentne, by rozumieć sens zamieszczanych przez klientów komentarzy, mimo błędów ortograficznych i stylistycznych. Powinno potrafić skategoryzować opinię pod kątem sentymentu wypowiedzi i utworzyć na tej podstawie statystykę. Dodatkowo, rozwiązanie musi być automatycznie zintegrowane z aplikacjami mobilnymi oraz dawać możliwość manualnego dodawania uwag z innych kanałów informacji np. skrzynki mailowej.

    Jako bank wsłuchujemy się w opinie klientów, zależy nam, aby żaden z komentarzy nie został pominięty. Ich ogromna ilość zachęca nas do poszukiwania automatyzacji prostych, a zarazem żmudnych i czasochłonnych procesów, a takim właśnie jest manualna analiza komentarzy na temat aplikacji mobilnych. Znalezienie odpowiedniego rozwiązania oraz dostawcy pozwoli nam jeszcze uważniej wsłuchać się w głos klienta –  dodaje Jan van der Saar, Dyrektor Biura Laboratorium Innowacji w Banku Pekao S.A.

    ŹródłoBank Pekao
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Z okazji 50-lecia zespołu hard rockowców, Teufel przedstawia legendarny głośnik BOOMSTER w ściśle limitowanej wersji AC/DC Edition

    Głośnik Bluetooth BOOMSTER stał się prawdziwą ikoną w portfolio marki Teufel na przestrzeni trzech generacji. W sam raz na...