poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    A Mój TAURON masz?

    Zobacz również

    Tak brzmi hasło jesiennej kampanii reklamowej TAURONA. Jej celem jest promowanie nowego serwisu elektronicznej obsługi klienta „Mój TAURON”. Serwis, dostępny pod adresem mojtauron.pl, może założyć i bezpłatnie z niego korzystać każdy klient indywidualny oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. „Mój TAURON” umożliwia klientom szybki i prosty sposób wymiany informacji z TAURONEM oraz daje wiele innych korzyści płynących z użytkowania tego narzędzia.

    - Reklama -

    TAURON wprowadza rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klientów. Dotyczy to zarówno oferowanych produktów i usług, jak i zapewnienia najwyższych standardów obsługi. Dzięki serwisowi „Mój TAURON” nasi klienci mogą załatwić jeszcze więcej spraw w jednym miejscu oraz uzyskują łatwy dostęp do swoich rachunków za energię elektryczną czy gaz –  informuje Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż

    Za pomocą serwisu można przesłać stan licznika, edytować swoje dane oraz uruchomić powiadomienia SMS, np. o zbliżającym się terminie płatności. „Mój TAURON” pozwala także wygodnie i bezpiecznie dokonać płatności za prąd i gaz w wybrany przez klienta sposób – zbiorczo lub osobno za każdą fakturę – oraz ułatwia wybór najlepszych dla danej osoby czy firmy produktów i usług.

    Kampania reklamowa portalu „Mój TAURON” to kompleksowa komunikacja, która prowadzona będzie zarówno w stacjach telewizyjnych i radiowych, jak i w prasie oraz Internecie. Działania promocyjne zaplanowane zostały od października do grudnia br.

    Hasło „A Mój TAURON masz?” to wiodący motyw kampanii, ale spółka będzie promowała również inne elementy swojej oferty. W kampaniach wspierających TAURON  polecał będzie najnowsze produkty z „Gwarancją Stałego Rabatu” oraz oferty pakietowe dla osób ogrzewających dom gazem, prądem lub ekogroszkiem. Prowadzona będzie też promocja produktów dedykowanych klientom z sektora MSP, w szczególności gazu z usługami fachowców.

    ŹródłoTauron
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...