niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zestaw Rodzinny od Cyfrowego Polsatu

    Zobacz również

    Wystartowała nowa kampania promocyjna Cyfrowego Polsatu zachęcająca do zakupu „Zestawu Rodzinnego” zapewniającego bogactwo kanałów telewizyjnych oraz dostęp do szybkiego Internetu dla całej rodziny w cenie pakietu telewizyjnego. Na sezon wakacyjny Cyfrowy Polsat przygotował nową ofertę promocyjną dla przyszłych abonentów i ich rodzin. „Zestaw Rodzinny”, to 6 miesięcy telewizji bez opłat, dekodery od złotówki, drugi dekoder z pakietem Rodzinnym HD w atrakcyjnej cenie.

    - Reklama -

    Główny dekoder w „Zestawie Rodzinnym” zapewnia dostęp do pakietu Familijnego HD oraz dwóch pakietów dodatkowych – Sport HD i Extra HD, a to wszystko przez 6 pierwszych miesięcy bez opłat. Za 9,90 złotych miesięcznie można cieszyć się dodatkowym pakietem Rodzinnym HD oferowanym w ramach drugiego dekodera dla domu. Pakiet Rodzinny HD składa się z 28 kanałów, w tym kilku HD i daje możliwość śledzenia kluczowych programów informacyjnych, najważniejszych wydarzeń sportowych, najbardziej popularnych filmów i seriali, znanych serii edukacyjnych czy ulubionych reality shows. Dekodery w ramach letniej promocji dostępne są już od 1 zł.

    Operator nie zapomniał także o wymagającej młodzieży, która wszelkich nowinek szuka głównie w Internecie, a w okresie letnim przybywa jej wolnego czasu na surfowanie w sieci. Właśnie dlatego „Zestaw Rodzinny” w cenie opłaty abonamentowej za telewizję zapewnia także dostęp do superszybkiego, mobilnego Internetu HSPA+.

    Kampania telewizyjna promująca „Zestaw Rodzinny” będzie prowadzona do 3 lipca br. na antenach stacji Telewizji Polsat – Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat2, Polsat News, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Cafe – TV4, TV Biznes, TV Puls, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN i na pozostałych kanałach tematycznych Grupy ITI. Spoty radiowe będzie można usłyszeć w rozgłośniach RMF, RMF Classic, RMF Maxx, Radio ZET, Planeta FM, Radio PiN, Roxy FM i Złote Przeboje. Działania reklamowe w Internecie obejmą interaktywną telewizję internetową ipla oraz główne wyszukiwarki.
     
    Kreację kampanii przygotował dział marketingu Cyfrowego Polsatu, za produkcję odpowiadało studio Nextmedia, a media zakupił dom mediowy PHD Media Direction.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....