poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zdalna obsługa umów leasingu w ING

    Zobacz również

    ING Lease zachęca klientów do zdalnej obsługi umów leasingu. Systemy bankowości internetowej Moje ING i ING Business oraz Portal Klienta ING Lease umożliwiają załatwienie większości spraw szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Moje ING, ING Business i Portal Klienta dostosowują się do urządzenia, którego klient używa oferując te same funkcjonalności, w podobny sposób. Wystarczy przeglądarka internetowa.

    - Reklama -

    W obecnej sytuacji bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem. Nigdy wcześniej pozostanie w domu nie było tak ważne. Jednak zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie firmy w tak niecodziennych okolicznościach może okazać się sporym wyzwaniem. Dlatego zachęcamy klientów do korzystania z rozwiązań zdalnych, dzięki którym mogą załatwić wszystkie niezbędne sprawy bez wychodzenia z domu – mówi Ewa Łuniewska, Prezes Zarządu ING Lease.

    W systemach bankowości internetowej i mobilnej Moje ING oraz ING Business, a także przez Portal Klienta ING Lease, klienci szybko i wygodnie mogą:

    • sprawdzić szczegółowe informacje o umowach leasingowych;
    • sprawdzić faktury wraz z informacją o ich statusie (zapłacona/ niezapłacona/ przeterminowana);
    • sprawdzić rozliczenie swoich wpłat do ING Lease;
    • pobrać harmonogram do każdej umowy;
    • sprawdzić numery polis ubezpieczeniowych do każdej umowy;
    • złożyć wniosek dotyczący zmian w umowie;
    • złożyć wniosek dotyczący przedmiotu leasingu, np. związany z montażem haka lub instalacji gazowej w pojeździe;
    • zlecić w Portalu Klienta wystawienie duplikatu faktury.

    A w przypadku potrzeby nowego finansowania, klienci mogą samodzielnie złożyć wniosek o nowe finansowanie w systemie Moje ING oraz ING Business.

    Rozwiązania zostały stworzone z myślą o wygodzie użytkowników, a system intuicyjnie prowadzi przez każdy etap procesu. Dodatkowo, zostały przygotowane dedykowane instrukcje, które pokazują jak się poruszać w systemie:

    •     Moje ING
    •     ING Business
    •     Portal Klienta

    Moje ING, ING Business i Portal Klienta dostosowują się do urządzenia, którego klient używa oferując te same funkcjonalności, w podobny sposób. Wystarczy przeglądarka internetowa.

    Dodatkowo Moje ING oraz ING Business są dostępne w postaci aplikacji mobilnej, dzięki której klienci mają podgląd do swoich finansów zawsze pod ręką.

    ŹródłoING
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...