środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wygodny odbiór zamówień z Play w Paczkomatach, sklepach Żabka i innych punktach

    Zobacz również

    We wrześniu ubiegłego roku fioletowy operator pochwalił się nową stroną główną swojego serwisu play.pl, dzięki czemu w przejrzysty i prosty sposób prezentuje klientom oferowane usługi i urządzenia. Ideą nowej strony Play było dostarczenie środowiska przyjaznego zarówno użytkownikom obytym z zakupami w internecie, jak i tym, którzy dotąd potrzebowali większego wsparcia konsultanta w salonie.

    - Reklama -

    Zamów na play.pl – odbierz w wygodnym miejscu i czasie

    Play, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oraz dbając o ich wygodę i bezpieczeństwo, rozszerzył możliwości dostawy urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora klienci mogą też skorzystać z nowych, równie wygodnych form dostawy. Zamówienia można odbierać w ponad 29 000 punktach, w tym:

    • Paczkomatach InPost czynnych całą dobę;
    • Punktach Odbioru DHL;
    • Punktach Odbioru DPD.

    Dzięki temu klienci Play mogą odebrać zamówienie tam, gdzie jest to dla nich najbardziej komfortowe, na przykład przy okazji codziennych zakupów w sieci sklepów:

    • Żabka;
    • Abc;
    • InMedio;
    • Shell;
    • Lewiatan;
    • Biedronka;
    • Kaufland;
    • Groszek;
    • Relay;
    • Moya;
    • Stokrotka;
    • 1 Minute;
    • API MARKET;
    • Społem.

    Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności w najwygodniejszy sposób – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.

    Wygodnie i bezpiecznie dzięki mojeID

    Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki wygodnemu i bezpiecznemu rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...