piątek, 1 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce (wideo)

    Zobacz również

    8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

    - Reklama -

    Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce. Kolejne etapy kampanii nawiązywać będą, tradycyjnie, do aktualnych zdarzeń w kraju i na świecie – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. – Chcemy, aby Wirtualna Polska była postrzegana jako medium pluralistyczne i opiniotwórcze – podsumowuje.

    Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:

    • Agencja Scholz & Friends Warszawa

    Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:

    • telewizja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych
    • radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
    • prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Men’s Health)
    • kina: Helios, Cinema City, Multikino
    • internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook

    Zakup i planowanie mediów:
    Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

    ŹródłoWP
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Otwórz nowe możliwości dzięki Galaxy Tab S10 Ultra

    Seria Galaxy Tab to wszechstronny towarzysz profesjonalistów – zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennej rozrywce. Lekka, przenośna konstrukcja...