sobota, 27 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Warto mieć Office 365 Personal w domu – przekonuje Microsoft (wideo)

    Zobacz również

    Wystartowała kampania reklamowa promująca pakiet Office 365 Personal Microsoftu. Głównym elementem działań są spoty telewizyjne, którym towarzyszy hasło „Warto mieć Office 365 Personal w domu”. Spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz stacjach tematycznych.

    - Reklama -

    Office 365 Personal to nowy wariant subskrypcji pakietu Office dla użytkowników indywidualnych. Na usługę składają się programy: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher oraz Access (programy Publisher i Access są dostępne tylko na komputerach PC). Ponadto w pakiecie otrzymamy 20 GB przestrzeni dyskowej OneDrive oraz 60 minut rozmów w programie Skype. Wymienione programy można zainstalować na jednym komputerze PC lub Mac oraz jednym urządzeniu mobilnym (tablecie bądź smartfonie). Sugerowana cena sprzedaży rocznej subskrypcji Office 365 Personal to 199 zł.

    Ponadto przygotowano aplikację „Kim jesteś na Facebooku?”, za pomocą której użytkownik może przeanalizować swój profil i dowiedzieć się m.in., ile stron w Wordzie zapisałby swoimi statusami i jaką przestrzeń na OneDrive zajęłyby jego zdjęcia i filmy.

    • Kreacja spotów telewizyjnych: Saatchi & Saatchi
    • Reklamy internetowe: Wunderman i LeadBullet
    • Działania w mediach społecznościowych: Isobar Polska
    • Planowanie i zakup mediów: Universal McCann

    ŹródłoMicrosoft
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...