poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Voicebot w ING

    Zobacz również

    ING wprowadził sztuczną inteligencję w kontakcie z klientami. Na infolinii pojawił się voicebot Inga – w prosty i wygodny sposób będzie obsługiwał najczęstsze problemy klientów. Voicebot Inga to wirtualny asystent, który w sposób zautomatyzowany komunikuje się z użytkownikiem. Wspiera specjalistów ING w codziennej obsłudze klienta na infolinii. Potrafi odpowiadać na proste pytania, realizować zadania i wyszukiwać potrzebne informacje. Dzięki temu można uzyskać odpowiedzi bez zbędnego czekania w kolejce na połączenie.

    - Reklama -

    W określonych i najczęstszych sprawach voicebot pomoże klientowi od początku do końca.

    Dzięki wdrożeniu głosowego bota i wykorzystaniu sztucznej inteligencji, bank skróci czas odbioru połączenia i przekierowania klienta. Konsultanci będą mniej obciążeni obsługą prostych spraw, co usprawni również obsługę tych bardziej skomplikowanych problemów i korzystnie wpłynie na jakość codziennej obsługi w banku.

    Voicebot w ING m.in.:

    • pokieruje w zmianie numeru telefonu autoryzacyjnego
    • doradzi, co zrobić, jeśli klient zapomni kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • sprawdzi stan konta (trzeba jednak mieć aktywną bankowość internetową)
    • udzieli ogólnych informacji na pytania dotyczące przelewów, jak zamówić kartę płatniczą do rachunku
    • informuje o zasadach awizacji większej wypłaty

    W innych zagadnieniach rozpozna, z jaką sprawą zwraca się klient i połączy z właściwym specjalistą.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...