piątek, 10 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC Polska promuje usługi komórkowe (wideo)

    Zobacz również

    UPC Polska wystartowało z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero – UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych w super cenach. Kluczowym celem kampanii przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero – UPCeusz.

    - Reklama -

    Tym razem widzowie zobaczą go podczas rodzinnej zabawy w kalambury i po raz pierwszy będą mieli także okazję usłyszeć jego głos.

    Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy). Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

    W ramach kampanii UPC promuje atrakcyjną ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za jedyne 20 złotych. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł mies. A do tego operator proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za jedyne 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0%, bez dodatkowych opłat na start.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...