poniedziałek, 6 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie (wideo)

    Zobacz również

    UPC Polska startuje z kampanią reklamową, wspierającą nową ofertę zawierającą m.in. megaszybki internet i megabogatą ofertę telewizyjną. Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.

    - Reklama -

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...