UPC Polska kontynuuje inwestycje w zwiększanie zasięgu, dostarczając klientom więcej wartości i zwiększając w ciągu trzeciego kwartału 2016 r. liczbę klientów usług cyfrowych. Na koniec września 2016 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, posiadało 1 429 700 klientów korzystających z 2 925 000 usług (RGU).
Główne wydarzenia trzeciego kwartału 2016 r. to:
- Zasięg sieci UPC Polska osiągnął w ciągu kwartału poziom 3 095 200 gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o 35 900 gospodarstw w porównaniu do poprzedniego kwartału.
- Liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji, internetu i telefonii wzrosła w ciągu kwartału o 24 300
- Wprowadzenie oferty z superszybkim modemem Wi-Fi Connect Box
- Dostawca Nr 1 w rankingu szybkości internetu portalu Speetest.pl
- Rozszerzenie zasięgu Internetu dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości do 600 Mb/s do 30 miast
Frans-Willem de Kloet, Prezes UPC Polska: – W trzecim kwartale kontynuowaliśmy nasze inwestycje w rozwój innowacyjnej infrastruktury i najnowocześniejszych usług, co pozwoliło nam na zwiększenie konkurencyjności na rynku w oparciu o wartości, które oferujemy naszym klientom. Dzisiaj UPC Polska oferuje dostęp do najszybszej usługi internetu na rynku, a dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box zapewnia także najwyższą jakość internetu UPC w domu. Wszyscy użytkownicy Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z coraz większej liczby kanałów HD i wysokiej jakości oferty na żądanie. Nasze wysiłki skutkują coraz większą liczbą użytkowników usług cyfrowych.
Internet UPC jest najszybszy na rynku i dostępny w całym domu
UPC Polska wprowadziło ofertę z superszybkim modem Wi-Fi Connect Box, zapewniającym dostęp do doskonałej jakości internetu UPC w całym domu o maksymalnej szybkości do 250 Mb/s.
Dzięki nowemu modemowi klienci UPC uzyskują tę samą prędkość internetu zarówno podłączając komputer kablem, jak i przez sieć Wi-Fi. Dbałość UPC o rozwój i jakość sieci stawia firmę na pozycji lidera w comiesięcznym rankingu internetu stacjonarnego według niezależnego testu Speedtest.pl.
UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność
Na koniec III kwartału liczba klientów szerokopasmowego internetu UPC wyniosła 1 086 100, co oznacza wzrost o 8 000 w ciągu kwartału. Liczba klientów telewizji cyfrowej wzrosła o 10 500 do poziomu 990 300. Z usługi telefonicznej korzystało 631 900 klientów, o 13 300 więcej niż kwartał wcześniej. Dzięki konsekwentnym inwestycjom w rozbudowę zasięgu nowoczesnej sieci, aż 91,6 proc. klientów UPC korzysta z internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s, a z potrójnej usługi korzysta już ponad 39 proc. wszystkich klientów.
Na koniec III kwartału 2016 r. UPC konsekwentnie rozbudowywało ofertę cyfrowej rozrywki, włączając nowe kanały, w tym w jakości HD. W rezultacie liczba dostępnych kanałów HD wzrosła w przeciągu kwartału do 91.
Większy zasięg Internetu dla Małych Firm od UPC Biznes
Internet dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości pobierania do 600 Mb/s i prędkości wysyłania do 30 Mb/s dotarł już do 30 miast na terenie Polski. Tym samym oferta, której pilotażową wersję UPC Biznes wdrożyła w lipcu ub.r. w Głuchołazach, Łukowie, Płocku, Pruszkowie, Pułtusku, Warszawie i Zakopanem jest od teraz dostępna dla przedsiębiorców także m.in. z Katowic, Krakowa, Bydgoszczy czy Kielc.
To odpowiedź UPC na stale rosnące wymagania klientów biznesowych, którzy oczekują niezawodnego dostępu do szybkiego Internetu o jak najwyższej jakości oraz funkcjonalności, usprawniającego ich codzienną pracę, realizowaną często za pośrednictwem kilku urządzeń jednocześnie.