środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC: Liberty Global ogłosiło wyniki za 2015 rok

    Zobacz również

    015 rok w UPC Polska pod znakiem inwestycji w jakość usług i zwiększanie zasięgu sieci do blisko 3 mln gospodarstw domowych. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, w czwartym kwartale 2015 roku konsekwentnie zwiększało sprzedaż usług cyfrowych. Na koniec grudnia ub. roku UPC Polska miało już 1 441 600 klientów, którzy korzystali z 2 847 700 usług (RGU*).

    - Reklama -

    Kluczowe wydarzenia 2015 roku:

    1. Liczba klientów internetu UPC przekroczyła 1 000 000, a klienci biznesowi zyskali dostęp do internetu o szybkości do 600 Mb/s
    2. Zasięg sieci UPC Polska wzrósł o ponad 187 400 gospodarstw domowych do poziomu blisko 3 mln
    3. O 92 800 wzrosła w ciągu roku liczba usług (RGU) telewizji, internetu i telefonii
    4. UPC świętowało 100 000 sprzedanych usług Horizon
    5. UPC rozbudowało ofertę Telewizji Cyfrowej UPC, wprowadzając w ciągu roku 25 kanałów w jakości HD

    Rośnie zapotrzebowanie na cyfrowe usługi UPC
    W 2015 r. UPC Polska przekroczyło liczbę 1 000 000 klientów internetu szerokopasmowego. Na koniec IV kwartału było ich już 1 052 400, co oznacza wzrost w ciągu kwartału o 32 900, a w ciągu całego roku o 55 200. W ciągu ostatnich trzech miesięcy o 25 700 wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej, osiągając poziom 962 200. W ciągu całego 2015 roku oznacza to wzrost o 43 400. Liczba klientów telefonii – w stosunku do danych na koniec III kwartału – wzrosła o 14 000, a wciągu roku o 36 000, osiągając na koniec IV kwartału poziom 592 400.

    Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec IV kwartału do poziomu 2 847 700, co oznacza wzrost o 63 700 w ciągu ostatnich trzech miesięcy i o 92 800 w ciągu całego 2015 roku (wraz z akwizycjami). Liczba klientów wzrosła na koniec grudnia do poziomu 1 441 600. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wynosi 87 proc., a potrójną usługę wybrało już 36,5 proc. klientów.

    UPC inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność
    W styczniu 2015 r. UPC Polska wprowadziło do komercyjnej sprzedaży platformę Horizon, łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu, a już w grudniu liczba klientów tej usługi przekroczyła 100 000, co przyczyniło się do jej sukcesu komercyjnego. Wraz z komercyjnym startem platformy Horizon UPC Polska wprowadziło także na rynek bibliotekę najlepszych filmów i seriali – MyPrime, oferującą ponad 2000 programów, dwukrotnie więcej, niż przed rokiem.

    W 2015 roku UPC zwiększyło też ofertę cyfrowej rozrywki dla klientów, włączając wiele nowych kanałów w jakości HD, w tym nSport+ HD, Paramount HD, Comedy Central HD, Nick Jr., teleTOON+ HD, Polsat Viasat History, TV4HD, Polsat 2 HD, Polsat Cafe HD i Polsat Play HD. Łącznie na koniec 2015 r. oferta liczyła 167 kanałów cyfrowej jakości, w tym aż 78 w HD.

    UPC wzmocniło też ofertę dla klientów biznesowych i zaproponowało superszybki Internet dla Małych Firm o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s (przy szybkości wysyłania 30 Mb/s).

    UPC inwestuje w infrastrukturę cyfrową

    W 2015 r. liczba gospodarstw domowych w zasięgu najnowocześniejszej sieci UPC wzrosła o 187 400 osiągając poziom blisko 3 mln. UPC Polska zwiększyło zasięg sieci, inwestując w nowych obszarach i dzięki dalszej konsolidacji rozdrobnionego polskiego sektora kablowego. W 2015 roku UPC nabyło spółki w Bolesławcu, Kowarach, Zdzieszowicach, Siemianowicach, Chorzowie, Gdańsku i Bydgoszczy.

    Klient w centrum uwagi
    UPC od lat inwestuje w podnoszenie jakości obsługi klienta, czyniąc to istotnym elementem swojej strategii, koncentrującej się na kliencie. Jako pierwszy operator w Polsce, rozpoczął w 2015 r. publikowanie pełnych rezultatów pomiarów jakości świadczonych usług, dokonanych zgodnie z wytycznymi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

    * RGU – Revenue Generating Unit – liczba sprzedanych usług

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...