poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC Biznes z nowymi rozwiązaniami dla segmentu SoHo i SME

    Zobacz również

    Do oferty UPC Biznes wprowadzono nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo (Small office/Home office) oraz SME (small and medium-sized enterprises) – Biznes Wirtualną Centralę. Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca, dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Biznes Wirtualna Centrala to propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego,

    - Reklama -

    dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń  i jednocześnie zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje – przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.

    UPC Biznes od lat oferuje innowacyjne i stabilne rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Usługa  Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne.

    Profesjonalne powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu, czy zapewnienie, że połączenie zostanie skierowane do właściwej osoby w firmie to standard budowania profesjonalnego wizerunku każdej, nawet małej Firmy.  Na taką potrzebę odpowiada Biznes Wirtualna Centrala.  Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, nie dostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes.  Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą  dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi nowoczesne aparaty telefoniczne firmy Yealink. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko w inwestycją w sprzęt, ale także utrzymaniem obsługi centrali.

    Atutem usługi Biznes Wirtualna Centrala  jest prostota i łatwość korzystania z  zaawansowanych funkcjonalności. Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat – czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja ‘Grupa Zbiorcza’, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez Panel Administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych  inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...