piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile już 14,5 mln użytkowników

    Zobacz również

    W pierwszym kwartale 2012 roku komórkowa sieć T-Mobile obsługiwała ponad 14,5 mln użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 10 proc. PTC zwiększała również sprzedaż nowoczesnych urządzeń telekomunikacyjnych oraz liczbę klientów korzystających z mobilnej transmisji danych. Oznacza to, że spółka w ciągu roku powiększyła bazę klientów o 1,337 mln kart SIM, zwiększając ich liczbę o 10,1%. Co ważne, od rebrandingu stale rośnie baza klientów kontraktowych.

    - Reklama -

    W porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku ich liczba zwiększyła się o 91 tys. Wdrożenie nowego standardu ważności konta dla klientów usług przedpłaconych spowodowało wzrost ich liczby o 19,3% do 7,704 mln użytkowników w pierwszym kwartale 2012.

    Dzięki wprowadzeniu marki T-Mobile, oferowaniu klientom nowych rewolucyjnych usług i rozwiązań, m.in., nielimitowanych rozmów z milionami użytkowników T Mobile na świecie, pakietów roamingowych oraz wprowadzeniu praktycznie nielimitowanej ważności konta w usługach przedpłaconych PTC odnotowuje wyraźny trend wzrostowy – powiedział Miroslav Rakowski, Prezes Zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.

    PTC w pierwszym kwartale 2012 osiągnęło przychody na poziomie 1,747 mld zł, co oznacza wzrost o 0,6% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Jednocześnie marża EBITDA wyniosła 30,8 procenta, co stanowi spadek o 1,9 punktu procentowego w stosunku do pierwszego kwartału 2011 roku, odzwierciedlając realizowane inwestycje w pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych klientów.

    Realizowana przez PTC strategia promowania nowoczesnych urządzeń oraz dostępu do Internetu znalazła odzwierciedlenie w wynikach pierwszego kwartału 2012 roku. W porównaniu do ubiegłego roku PTC prawie podwoiła w tym okresie udział smartfonów wśród sprzedawanych telefonów. Było to możliwe dzięki połączeniu atrakcyjnych ofert abonamentowych z gwarancją najniższych cen smartfonów.

    Wzrost o 20,5% liczby klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu PTC w ciągu roku został osiągnięty poprzez oferowanie klientom szerokiego wyboru taryf wraz z największym wyborem nowoczesnych urządzeń. Bogata oferta urządzeń oraz atrakcyjne warunki sprawiają, że liczba klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu PTC stale rośnie i w pierwszym kwartale osiągnęła 777 tysięcy użytkowników.

    W pierwszym kwartale PTC odświeżyła wizerunek marki Heyah, która stała się bardziej internetowa oraz multimedialna. Wraz z nowym wizerunkiem marka Heyah wprowadziła nowe większe pakiety internetowe oraz mobilną aplikację freeyah pozwalającą na nielimitowaną i bezpłatną komunikację w ramach pakietów internetowych.

    Prowadzone przez PTC działania promocyjne przyczyniły się do wzrostu świadomości marki T-Mobile wśród klientów. Badania przeprowadzone przez agencję Millward Brown w marcu 2012 roku wskazują, że spontaniczna znajomość marki od rebrandingu wzrosła z poziomu 3% (w maju 2011) do 64% (w marcu 2012). Oznacza to, że ponad 60% badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej. Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy – 92% pytanych zadeklarowało, że zna T Mobile. Dodatkowo, marka T-Mobile jest postrzegana jako nowoczesna i świadcząca usługi wysokiej jakości.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...