wtorek, 1 lipca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Styczniowe reklamy telekomów

    Zobacz również

    49,3 mln zł według stawek cennikowych wydali w styczniu na reklamę czterej najwięksi operatorzy telekomunikacyjni.

    - Reklama -

    Najwięcej (16,7 mln zł) wydał Polkomtel. Telekomunikacja Polska wykupiła czas reklamowy za 14,4 mln zł, Polska Telefonia Cyfrowa wydała 11,7 mln zł, a PTK Centertel 6,4 mln zł. W pierwszej 20 przygotowanej przez TNS OBOP nie znalazł się P4, operator sieci Play.

    ŹródłoGazeta Prawna
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa publikuje czwarty, doroczny raport dotyczący przelewów międzynarodowych

    Visa Inc. (NYSE: V) ogłosiła raport „Międzynarodowe przepływy środków: upowszechnienie cyfrowych przekazów pieniężnych w 2025 r.”, wskazując na dominującą...