środa, 17 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Styczniowe reklamy telekomów

    Zobacz również

    49,3 mln zł według stawek cennikowych wydali w styczniu na reklamę czterej najwięksi operatorzy telekomunikacyjni.

    - Reklama -

    Najwięcej (16,7 mln zł) wydał Polkomtel. Telekomunikacja Polska wykupiła czas reklamowy za 14,4 mln zł, Polska Telefonia Cyfrowa wydała 11,7 mln zł, a PTK Centertel 6,4 mln zł. W pierwszej 20 przygotowanej przez TNS OBOP nie znalazł się P4, operator sieci Play.

    ŹródłoGazeta Prawna
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...