środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sprawdź kto: VI edycja kampanii informacyjnej odbiorców energii elektrycznej i gazu

    Zobacz również

    Towarzystwo Obrotu Energią, pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki oraz Federacji Konsumentów, po raz kolejny organizuje kampanię edukacyjno-informacyjną „Sprawdź kto”. Kampania ma na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej, konkurencji opartej na zasadach fair play. Inicjatywa zachęca Klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy.

    - Reklama -

    Twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę Klientów na przysługujące im prawa oraz problem nieuczciwych praktyk stosowanych przez niektórych sprzedawców.

    – W tym roku hasłem przewodnim kampanii jest „Dobra energia w dobrym towarzystwie
    – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Skupiliśmy się na międzypokoleniowej wymianie kluczowych opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci osobom starszym, pomagają w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich.

    Kampania „Sprawdź kto” opiera się na czterech głównych filarach, o których przypomina odbiorcom i zachęca do ich propagowania wśród najbliższych:

    •     Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
    •     Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
    •     Zachowaj egzemplarz umowy.
    •     Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.

    W celu dotarcia do właściwego odbiorcy, twórcy kampanii korzystają z dostosowanego doboru mediów i form przekazu. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych polskich stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu oraz platformy VOD. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest dedykowana strona http://sprawdzkto.pl/, a całość uzupełnia profil społecznościowy  https://www.facebook.com/sprawdzktopl/.

    Nasza akcja rozpoczyna się 26 sierpnia od działań zasięgowo-wizerunkowych w Internecie. – informuje Kulesa. – Następnie 2 września ruszamy ze spotami radiowymi, reklamami w prasie oraz konkursem na naszym profilu facebookowym. Kampania trwać będzie do 30 września.

    Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

    •     Enea SA,
    •     Hermes Energy Group SA  – właścicielowi marki HEG,
    •     innogy Polska SA,
    •     Polkomtel Sp. z o.o. – właścicielowi marki Plus
    •     TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. i TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o.
    •     PGE Polska Grupa Energetyczna SA.
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...