wtorek, 21 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung sprzedał w rekordowym czasie 20 milionów GALAXY S III

    Zobacz również

    W ciągu 100 dni od rynkowej premiery GALAXY S III sprzedano 20 mln sztuk tego modelu. To absolutny rekord. Smartfon sprzedaje się szybciej, niż którykolwiek z jego poprzedników. Samsung Electronics Co., Ltd, światowy lider w dziedzinie mediów cyfrowych i rozwiązań integrujących technologie cyfrowe, poinformował o tym wyniku sprzedaży. Źródłem sukcesu flagowego smartfona firmy Samsung są ergonomiczna konstrukcja i nowe funkcje.

    - Reklama -

    Inspirowany naturą GALAXY S III to rewolucyjny smartfon, który zapewnia wyjątkowe wrażenia oraz intuicyjną obsługę. Duży, 4,8-calowy ekran HD Super AMOLED zapewnia doskonałą jakość obrazu, a szeroka gama funkcji fotograficznych pozwala łatwo uwiecznić każdy moment. Samsung GALAXY S III używa inteligentnego oprogramowania, które reaguje na twarz, gesty i głos użytkownika. Ma też szereg dodatkowych funkcji, które zwiększają wydajność i komfort obsługi, w tym Smart Stay, S Beam i AllShare Cast.

    Od czasu majowego debiutu GALAXY S III cieszy się nieustającą uwagą i popularnością, a my jesteśmy zachwyceni jego sukcesem – powiedział JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics. –Chciałbym szczerze podziękować klientom, którzy wybrali GALAXY S III i zapewnić ich, że nigdy nie przestaniemy dostarczać inteligentnych technologii mobilnych, które pomagają użytkownikom odkrywać nowe możliwości i doskonale sprawdzają się podczas codziennego użytkowania – dodaje JK Shin.

    W dniu premiery GALAXY S III był dostępny w kolorze ciemnoniebieskim (Pebble Blue) i białym (Marble White), a obecnie wybór rozszerzono o następujące barwy: bursztynową (*Amber Brown), rubinową (*Garnet Red), szafirową (*Sapphire Black) i tytanowo-szarą (*Titanium Gray).

    *Dostępność kolorów zależy od kraju oraz operatora/detalisty.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa redefiniuje pojęcie karty, prezentując nowe produkty na cyfrowe czasy

    Sposób, w jaki ludzie płacą i otrzymują płatności, zmienił się w ciągu ostatnich pięciu lat bardziej niż w całym...