poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Raport Fanpage Trends Polska Kwiecień 2013 w kategorii telekomunikacja

    Zobacz również

    Na fan page’ach telekomunikacyjnych bez zmian – myślę, że jeśli chodzi o liczbę fanów to w najbliższym czasie nie powinniśmy się spodziewać rewolucyjnych zmian, a co najwyżej niewielkich przetasowań. Podobnie zachowują się rankingi najbardziej angażujących marek – tutaj na prowadzenie wysunął się Plus, jednak pierwsza trójka tego peletonu pozostaje bez zmian. To co natomiast jest widoczne na większości fan page’y telekomunikacyjnych, to próby poszukiwania najbardziej optymalnej linii

    - Reklama -

    komunikacji, która pozwoli zaangażować największą liczbę fanów. Na stronach większości marek telekomunikacyjnych widać dążenie do wzorca, który się „sprawdzi”, a który – w dużym skrócie – sprowadza się do rozdziału komunikacji pomiędzy interakcję a informację.

    Niewielu markom udaje się łączyć jedno i drugie w sposób, który – przynajmniej na razie – nadal jest ciekawy dla fanów. Wyzwaniem na pewno będzie maj – zobaczymy jak zmieni się ranking, kiedy marki będą musiały walczyć o uwagę użytkowników… z dobrą pogodą.

    ŹródłoSotrender
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....