niedziela, 5 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PZU partnerem nowego serwisu Papaya.Rocks (wideo)

    Zobacz również

    PZU kontynuuje współpracę z młodymi twórcami, tym razem przy projekcie realizowanym wspólnie z Papaya.Rocks – nowym lifystylowym serwisem internetowym. Już teraz powstaje seria filmów dokumentalnych pokazujących działania marki, które do tej pory nie były komunikowane na tak szeroką skalę. Misją marki PZU jest wsparcie klientów w dbaniu o ich przyszłość. Poprzez swoje działania PZU chce ułatwiać swoim klientom podejmowanie właściwych wyborów.

    - Reklama -

    Seria filmów dokumentalnych jest odpowiedzią na to jak marka PZU realizuje swoją misję poprzez działania content marketingowe.

    Współpraca z Papaya.Rocks to nie tylko nowy sposób komunikowania działalności marki, ale również dowód na to, że PZU żywo poszukuje nowych i niestandardowych form komunikacji. Dzięki realizacji materiałów filmowych przez młodych twórców PZU ma szansę pokazać swoje działania w zupełnie nowym świetle. Świeże spojrzenie, nowy sposób na uchwycenie prawdy i autentycznych emocji pozwolił stworzyć dokumentalne filmy, które w pełni oddają charakter i sens działań podejmowanych przez PZU.

    Na serwisie Papaya.Rocks https://papaya.rocks/pl/brands/pzu będzie można zobaczyć filmy, które przedstawiają realizowane przez spółkę projekty społeczne, prewencyjne i innowacyjne. Dzięki nim, dowiemy się więcej m.in. o: projekcie Adopcja babci i dziadka w Mielcu – pracowniczym wolontariacie, Preobsłudze Szkód w PZU – innowacyjnym systemie monitoringu, rewolucyjnym na rynku urządzeniu ratującym życie PZU GO czy też projekcie wspierającym licealistów i studentów w realizacji nowoczesnych, biznesowych rozwiązań dla PZU – Future Makers Challenge.

    – Ta akcja kontynuuje komunikację wizerunkową PZU. W filmach dokumentalnych pokazujemy prawdę i uchylamy rąbka tajemnicy tej części działalności PZU, która do tej pory była znana tylko niewielu osobom. Pokazujemy wartości, w które wierzymy i istotne działania, które nieustannie podejmujemy. Podkreślamy też naszą solidarność i nasze lokalne zaangażowanie społeczne. Wierzymy, że biznes to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie, którzy z zaangażowaniem, pasją i uśmiechem go tworzą pomagając innym – powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

    ŹródłoPZU
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...