W poniedziałek 15. sierpnia startuje nowa kampania reklamowa UPC, której hasłem przewodnim jest „Przesiądź się na lepsze warunki z UPC”. W spotach telewizyjnych Katarzyna Pakosińska, artystka kabaretowa, prezenterka i dziennikarka, w błyskotliwy i humorystyczny sposób przekonuje do korzystania z bogactwa możliwości usług UPC: nowoczesnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu i atrakcyjnych taryf telefonicznych.
To już druga kampania operatora z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Obejmuje telewizję, prasę, radio i Internet.
Celem kampanii jest zachęcenie do wybrania atrakcyjnej i konkurencyjnej oferty UPC. Pierwszy spot, emitowany w głównych stacjach telewizyjnych od poniedziałku 15.sierpnia jest wstępem do kampanii jesiennej, która rusza 1. września. Jego bohaterka, Katarzyna Pakosińska – nowoczesna kobieta, doskonale znająca i korzystająca z potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych – przekonuje do zalet Internetu, który gwarantuje superszybką komunikację oraz sprawną obsługę wielu aplikacji internetowych, w tym samym czasie (tzw. online multitasking).
– Koncept kreatywny spotów inspirowany doświadczeniem Katarzyny Pakosińskiej na scenie kabaretowej, oparty został na humorystycznym dialogu dwóch kobiet – Katarzyny Pakosińskiej i jej alter ego. Przedstawiony w kampanii wachlarz usług UPC stanowi odpowiedź na dzisiejszy aktywny styl życia, w którym nowe technologie odgrywają coraz większą rolę. Tą kampanią chcemy zachęcić do pełnego wykorzystania ich możliwości – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Telewizja będzie wiodącym medium kampanii. Za jej kreację oraz realizację odpowiadała agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA.