Progress, zaufany dostawca oprogramowania infrastrukturalnego, zaprezentował nowe funkcje i ulepszenia w najnowszej wersji pakietu Progress Sitefinity. Bazując na oferowanym już wcześniej wsparciu dla sztucznej inteligencji w całej platformie, wersję Sitefinity 15.1 rozbudowano o mechanizmy oceny skłonności do zakupu, klasyfikacji treści w celu jej szybszego edytowania oraz ulepszono modelowanie danych klientów, umożliwiając szybszy zwrot z inwestycji i wzrost produktywności. Dodatkowo, integracja z obecną w .NET 8 platformą ASP.NET Core zapewnia ogromną elastyczność zespołom inżynierów, umożliwiając im opracowywanie i wdrażanie aplikacji przy użyciu dowolnie wybranego narzędzia oraz skracając czas wprowadzania produktów na rynek.
Aby nadążać za szybko zmieniającymi się oczekiwaniami użytkowników, a nawet przekraczać je, przedsiębiorstwa muszą wykorzystywać moc sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych i sprawiających pozytywne wrażenie cyfrowych interakcji. Potrzebują nowoczesnych narzędzi technicznych, które umożliwią im wygenerowanie spójnego doświadczenia dotyczącego danej marki w różnych punktach interakcji, segmentach odbiorców i regionach geograficznych.
Sitefinity to chmurowy, bazujący na sztucznej inteligencji system CMS klasy korporacyjnej, zbudowany w nowoczesnym środowisku .NET. Zapewnia intuicyjne zarządzanie treściami stron internetowych i innych kanałów komunikacji z klientami oraz ich personalizację, oferuje zintegrowane podstawowe funkcje platformy obsługi danych klientów oraz rozproszoną architekturę umożliwiającą wielokanałowe dostarczanie treści. Fundamentem oferowanych przez Progress rozwiązań do zarządzania cyfrowymi doświadczeniami z rodziny Sitefinity jest zapewnienie średnim i dużym firmom odpowiednich narzędzi, umożliwiających zwiększenie wydajności i skrócenie czasu do osiągnięcia zyskowności ich cyfrowych projektów.
W Sitefinity 15.1 wprowadzono kilka ciekawych nowych funkcji:
• Bazujący na sztucznej inteligencji moduł oceny skłonności do zakupu – Platforma zarządzania danymi klientów Progress Sitefinity Insight pomaga w dokonywaniu segmentacji klientów i automatycznie identyfikuje prawdopodobieństwo dokonania przez nich zakupów. Ułatwia też aktywizowanie osób z wysokim prawdopodobieństwem konwersji za pośrednictwem ukierunkowanych wiadomości i kampanii. Nowe funkcje Sitefinity Insight obejmują również usprawnione zarządzanie regułami dla klienta, klasyfikowanie leadów, dodatkowe i wzbogacone opcje eksportu danych, automatyczne śledzenie kliknięć wychodzących oraz ulepszenia bazującego na chatbocie modułu Insightful Assistant.
• Klasyfikacja treści wspomagana przez sztuczną inteligencję – Wbudowane nowe narzędzie, zintegrowane z wielofunkcyjnym edytorem tekstu i dostępne dla statycznych rodzajów treści, dynamicznych modułów oraz elementów multimedialnych, dostarcza bazujące na sztucznej inteligencji i istniejącej taksonomii sugestie dotyczące klasyfikacji treści. Może także pomóc w doskonaleniu wydajności korzystania z treści poprzez zwiększenie możliwości odkrywania zawartych w nich informacji z dużym współczynnikiem trafności oraz ponownego wykorzystywania.
• Ułatwione edytowanie stron – W nowym edytorze stron znajduje się łatwo dostępny widżet z zestawem narzędzi usprawniających edycję stron i przyspieszających ich publikację.
– Innowacyjne mechanizmy bazujące na sztucznej inteligencji sprawiają, że nowa wersja Sitefinity zapewnia najwyższy poziom cyfrowego doświadczenia. Dodatkowo, system wspiera technologię .NET, co umożliwia jego użytkownikom znaczne zwiększenie produktywności i uzyskanie lepszych rezultatów biznesowych – powiedział Niklas Enge, dyrektor regionalny na kraje nordyckie i Polskę w firmie Progress. – Firmy stawiają na nowoczesność, a naszą rolą jest je wspierać. Uważamy, że rozwiązania w zakresie cyfrowych doświadczeń powinny być projektowane z myślą o wydajności, skalowalności i efektywności operacyjnej. Sitefinity 15.1 jest zobrazowaniem tego podejścia.
– Wprowadzenie technologii ASP.NET Core oraz .NET 8 do rozwiązania Progress Sitefinity 15.1 stanowi praktyczny krok w kierunku kształtowania przyszłości rozwiązań internetowych, w których cyfrowe doświadczenia charakteryzują się większą inteligencją, wydajnością i łatwością w dostosowywaniu się do potrzeb użytkowników – powiedział Daniel Roth, Principal Product Manager w Microsoft. – ASP.NET Core oraz .NET 8 zapewniają potężną platformę, która umożliwia integrację zaawansowanych możliwości oferowanych przez sztuczną inteligencję z cyfrowymi doświadczeniami. Nowe funkcje Sitefinity pokazują, w jaki sposób bazujące na .NET aplikacje mogą płynnie korzystać z AI, ułatwiając klientom personalizację i optymalizację bardziej angażujących i dostosowanych do potrzeb użytkowników cyfrowych interakcji.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozwiązanie Sitefinity zdobyło wiele branżowych wyróżnień od analityków i klientów. Ostatnio zostało uznane za lidera w opublikowanym przez G2 raporcie „Winter 2024 Grid Report for Digital Experience Platforms (DXP)”. Pakiet produktów Progress DX został również wyróżniony w raporcie 2024 „Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms (DXP)” oraz jako wybór klientów w raporcie „2023 Gartner Peer Insights Voice of the Customer for DXP”.