poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    POP Całodobowy – letnia akcja Idea POP

    Zobacz również

    Od 12 lipca do 21 sierpnia br. będzie trwała letnia akcja promocyjna Idea POP pod hasłem POP CAŁODOBOWY, która odwiedzi 10 najpopularniejszych miejscowości wczasowych na polskim wybrzeżu Morza Bałtyckiego w ciągu 5 tygodni.

    - Reklama -

    Akcja POP Całodobowy odbywa się w 10 miejscowościach wzdłuż polskiego wybrzeża: Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Darłówko, Łeba, Ustka, Sopot, Dębki, Jastarnia, Świnoujście, przy czym dwukrotnie odwiedzane wybrane miejscowości. Impreza trwa 2 dni w każdej z lokalizacji (pełna lista w załączeniu).
    POP Całodobowy to wielopłaszczyznowa wakacyjna akcja promocyjna obejmująca m.in.:
    * Działania dzienne na plaży (łącznie 36) np.: łódź RIB, banan, trampolina wodna, bungee run, kula sferyczna, dmuchany zamek dla dzieci, strefa fitness, nauka tańca latino, strefa relaksu etc
    * Działania wieczorne i nocne (łącznie 36):
    – pierwszy wieczór – kino na plaży (18) to zawsze o 21.30 pokazy mega-hitów na dużym ekranie: Ocean’s Twlve-Dogrywka lub Lepiej późno niż później, a nastepnie o 24.00 Summer of MTV, czyli to co najfajniejsze w MTV (m.in. Dirty Sanchez, Jackass etc.),
    – drugi wieczór – to zawsze od 21.00 najlepsza na wybrzeżu dyskoteka (18) z DJami (WAWA, Novika&Lexus, Boogie Mafia-Bert&Harper, Ricardo i Marysia Sadowska, Adamus i inni)
    * Działania sprzedażowe: zespoły sprzedażowe firmy Linia1 będą wszędzie tam gdzie odbywa się roadshow, a ponadto 1 osoba z Linii1 zostanie oddelegowana do „stoiska sprzedażowego” na plaży w „miasteczku POPa”
    * Ponadto codziennie będzie organizowany konkurs wiedzy o POPie, w którym będzie można wygrać telefon Nokia 2600.

    Partnerem wakacyjnej akcji POP Całodobowy jest akcji jest Nokia – w miasteczku plażowym będzie stoisko Nokii (Nokia korner), gdzie będzie można zrobić sobie zdjęcie i zobaczyć na ekranie plazmowym lub przesłać na stronę www.lato.moblog.pl

    Wsparcie medialne akcji POP całodobowy odbywa się poprzez bannery i plakaty (w załączeniu) dedykowane do tej akcji: jeden dotyczy atrakcji dziennych, a drugi wieczornych. Będą prezentowane obok siebie w miejscowościach gdzie odbywa się akcja POP Całodobowy. Natomiast w trakcie akcji hostessy rozdawać będą ulotki (w załączeniu). W miejscowościach, gdzie będzie odbywać się akcja POP Całodobowy będzie jeździć pick-up, z którego nagłośnienia także będzie rozpowszechniana informacja o atrakcjach akcji.

    źródło: Idea

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...