środa, 1 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ponad 21,6 mln zł zebranych do eSkarbonek napędzanych przez Mastercard w czasie 32. Finału WOŚP

    Zobacz również

    Za nami 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Orkiestra zagrała pod hasłem Tu wszystko gra ok!, zbierając środki na diagnostykę, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Dzień Finału zakończył się deklarowaną kwotą ponad 175 mln złotych, czyli o ponad 20 mln wyższą niż w roku poprzednim. Ponad 21 mln złotych wpłacone zostało na zbiórkę Fundacji za pomocą eSkarbonek napędzanych przez Mastercard, który z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy zagrał już po raz 12.

    - Reklama -

    eSkarbonka od Mastercard, czyli wygodne pomaganie

    eSkarbonki, czyli wirtualne puszki służące do kwestowania online na rzecz Finału WOŚP, uruchomione zostały po raz 7. i kolejny rok z rzędu cieszyły się dużą popularnością. Od połowy grudnia do północy w dniu Finału założono 26 763 eSkarbonek, czyli o 2 651 więcej niż rok temu. Wyższa była również liczba wpłat, a także finalna kwota zbiórki, która wyniosła 21 695 942 zł. Średnio każdego dnia do eSkarbonki trafiało 471 tys. zł, w każdej godzinie ponad 19 tys. zł i 327 zł na minutę.

    W porównaniu do 31. Finału:

    • kwota zbiórki do eSkarbonek była o 3 mln zł wyższa i najwyższa ze wszystkich siedmiu dotychczasowych zbiórek
    • średnia wpłata wyniosła 69,69 zł, o 10 zł więcej niż w roku ubiegłym, a najwyższa jednorazowo wpłacona kwota to 36 000 zł.

    Na uwagę zasługują także najbardziej pękate eSkarbonki, wśród których niekwestionowanym liderem drugi rok z rzędu została ta należąca do Radia Nowy Świat, tym razem z imponującym wynikiem 1 138 711 zł. Drugą w kolejności okazała się eSkarbonka Jurka Owsiaka, który zebrał 261 567 zł.

    Kolejny raz Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rozgrzał serca Polaków, udowadniając, że wspólny cel jednoczy. Bardzo nas cieszy, że nasza eSkarbonka tak mocno wpisuje się w potrzeby Polaków, zapewniając im łatwy, wygodny i bezpieczny sposób wsparcia zbiórki na cel Finału WOŚP – komentuje Marta Życińska, dyrektorka generalna Mastercard w Polsce. – To, co wyjątkowo nas cieszy w tym roku to fakt, że stała się ona również narzędziem budującym społeczności, inicjatywą, wokół której stworzyły się grupy, przekuwające ducha pozytywnej rywalizacji na fantastyczny wynik, dzięki któremu Fundacja WOŚP pomoże wielu dorosłym i dzieciom.

    W tym roku Mastercard przeprowadził również nową odsłonę akcji #MastercardGrazWOSP na portalu X. Użytkownicy platformy wskazywali eSkarbonki, za których założeniem stały wyjątkowe historie. Łącznie na konto wybranych 30 eSkarbonek Mastercard wpłacił 300 000 zł. Wśród eSkarbonek, na konto których trafiło po 10 000 zł znalazły się nie tylko te indywidualne – w tym np. wirtualna puszka najstarszej wolontariuszki, 97-letniej Pani Anny – ale także założone przez szkoły podstawowe, biblioteki i domy kultury.

    ŹródłoMasterCard
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...